Vattenkraftverk - Page 8

Re: Vattenkraftverk
On 31 Oct 2004 19:49:22 GMT,

Man får odla på sommaren.  Man får skjuta maten istället.

Helikopter om det är livsfarligt läge och finns möjlighet till det,
annars kurerar man sig själv.
Min erfarenheter av läkarbesök är att man lika gärna kunnat låta bli.

Re: Vattenkraftverk

[...]

Då har du nog inte varit så allvarligt sjuk heller :)

Blodinfektion, blindtarm, hjärntumör, leukemi osv tror jag inte man
skall försöka behandla själv om man vill överleva.

Re: Vattenkraftverk

Undrar hur man hanterar en sån situation om sjukvården har kollapsat..

Re: Vattenkraftverk

På samma sätt som på medeltiden. Man ber och om man inte dör överlever
man.

Re: Vattenkraftverk
On 01 Nov 2004 19:18:14 GMT,

Just det, det finns ingen hjälp ändå.

Re: Vattenkraftverk

det gamla klassiska - hagelbössa med grovsalt :-)
och hjälper inte det då är det väl ksp58 och hgr som gäller ;-)

---

en del Amerikaner rustar ju sig på det sättet redan i dag...

/TE

Re: Vattenkraftverk

Japp.

Re: Vattenkraftverk