Viasatbox med Canal Digital

Har köpt Thomson 35-boxen av Viasat och deras utbud fungerar kanon.

Jag köpte även en CA-modul från Canal Digital och deras local-utbud. Dock
fungerar det inte alls!

Supporten säger att jag skall sätta TVn på Canal+ eller liknande kanal.
Kruxet är att jag kan inte ens se var man väljer Canal+. har gått igenom
alla kanalplatser, men det finns ingen kanal från Canal Digital där. Någon
som vet vad jag gör för del? Måste ju se Motorjournalen klockan 20:00 =)

Re: Viasatbox med Canal Digital
Har du köpt thomsonpaket med den lilla parabolen med ett LNB på??

Då går det inte för kanal5 ligger på en annan satellitposition 1grad väst!!

Viasats kanaler ligger på sirus 5grader öst !

Isåfall får du skaffa en parabolskål med två LNB och en DISeq switch för att
sammankoppla dessa.

/Martin

Re: Viasatbox med Canal Digital

Thomas Nord detektor har detekterat att aliasmissbrukaren Thomas Nord använde
aliaset

Just nu har Thomas Nord 851 olika alias,
nedan följer de 20 senaste.

Varje gång Thomas Nord använder ett nytt alias postas den kompletta aliaslistan
till grupperna alt.nuke.thomas-nord, se.prat.diverse och sci.cryonics
Mer information om aliasmissbrukaren Thomas Nord finns i Thomas Nord FAQ på
http://groups.google.com/groups?selm=nrrfdug15hk9f2qr50ilp0rgo73kg5fkua%404ax.com

snipped-for-privacy@See.Comment.Header (Snorre)
snipped-for-privacy@See.Comment.Header (=?iso-8859-1?Q?LF6%saren?=)
snipped-for-privacy@See.Comment.Header (Alfred Berg)