Zegarki w AGD

Az taki drogi to ten zegarek nie byl. Fak, ze mam tez kilka innych, i one to tak sekunde na dobe.

kto ich tam wie - moze wystarczy odpowiedni zamowic.

Ale malo pradu bierze i moze pracowac z baterii. A moze dokladniejsze je robia niz takie 12MHz.

no i zegarek moze chodzic sprzetowo, bez ogladania sie na bledy w programie.

Nawiasem mowiac ... program moglby go kompensowac programowo.

Zegarek nie, ale firma nazywała się Casio.

Takie same ppmy widzę w Farnellu. Rezonator jak rezonator, tylko ze wzgledu na częstotliwość widełkowy, a nie płytkowy.

Nie w każdym MCU. :-D

To się nazywa MCXO i całkiem nieźle działa. Tylko to dalej nie jest poziom gości od AGD, tu jak już coś dawać, to gotowca.

Pozdrawiam, Piotr

Reply to
Piotr Wyderski

JUż Ci pisałem że mozliwe, mnie się uszkodził kwarc od zegara, wymieniłem i działa ale wiem że jak kiedyś próbowaliśmy nagrywać to czasami pomijała programy, teraz jej już nie używam więc dokładnie nie pamiętam.

Reply to
Janusz

W dniu 2018-03-31 o 18:38, jacek pisze:

Stare, ja piszę o nowym z NC+ ale nie tym najnowszym i jest bez nagrywania więc nie musi czuwać.

Reply to
Janusz