Wesołych Świąt

I jest mi bardzo przykro, że ostatnio ta tolerancja jest najczęściej jednostronna. To znaczy, że człowiek wierzący ma tolerować ateistów, ale sam fakt istnienia jakiejkolwiek religii obraża uczucia religijne ateisty. To taki oksymoron i taka hipokryzja (jak ateista ma mieć uczucia religijne?). Tolerujcie mnie, ale ja Was nie toleruję, wy ze swoją wiarą macie się schować.

Mnie w ogóle nie obchodzą religie, które i do mnie nic nie mają. Jeśli ja ze swoich podatków muszę płacić na kościół katolicki, na księży katechetów, każących lizać swoje nogi, na całe to dno moralne za moją kasę to się buntuję. A jeśli ktoś w cokolwiek chce sobie wierzyć, to jego osobista sprawa i prawo. Więc skończ mówić o nietolerancji broniąc doktryny, która, historycznie rzecz biorąc, z tolerancją nigdy i nic wspólnego nie miała. Zacznij robić porządki u siebie, zanim będziesz moralizował innych. Bo to, co teraz twierdzisz jest dla mnie tak [ponurą kpiną jak kościelna komisja do obrony dzieci przed pedofilami.

Reply to
Jan

W dniu niedziela, 20 kwietnia 2014 19:07:11 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:

Sam napisałeś że za trochę to się i panienka nie pogniewa. Że niby to z nazwiskiem to się zrobił taki obyczaj że nie trzeba. To ja tez trochę naginam i korzystam z takiego czytnika co mnie sam chowa co niepotrzebne a że inni to widzą to ich problem. Tak że się świątecznie odstosunkuj.

Reply to
Zachariasz Dorożyński

W dniu sobota, 19 kwietnia 2014 00:22:14 UTC+2 użytkownik nowyr napisał:

I co w tym złego twoim zdaniem, czy przypadkiem nie chcesz komuś narzucić swoich przekonań:)

Jako etatowy troll, lubię zagiąć koguta, ale nie tu:) Może poprzestaniemy na życzeniach.

Wesołych Świąt.

Reply to
leming.show

Dnia 2014-04-20 19:31, Użytkownik Pszemol napisał:

Tego nie powiedziałem.

Przejrzałem cały wątek i tu akurat było w drugą stronę. Natomiast ja na w przypadku bycia ateistą bym po prostu nie odpisywał, ale to już jest detal.

Apeluję o zaprzestanie, po prostu. Kazdy ma prawo mieć fajne święta i tego życzę wszystkim.

L.

Reply to
Luke

Czyli robisz kupe na środku dywanu a sam jak wchodzisz do pokoju to zamykasz oczy i zatykasz nos... A że innym śmierdzi to co Ciebie to obchodzi, no nie? :-(

Reply to
Pszemol

W dniu niedziela, 20 kwietnia 2014 19:50:41 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:

Ty też srasz na dywan. Już Ci to napisałem. Różnimy się podejściem do tego srania.

Reply to
Zachariasz Dorożyński

Wez mnie nie rozsmieszaj tym porownaniem... Komu tu przeszkadza ze nie podpisuję postow swoim nazwiskiem? Za to Ciebie co chwile ktos tu upomina abys te hektary smieci ze swoich postow usuwal przed wyslaniem... To naprawde przeszkadza ludziom bo trzeba je recznie wycinac.

Reply to
Pszemol

To zmieńcie sobie czytniki na takie co same to robią.

Reply to
Zachariasz Dorożyński

No już drugi raz extrapolujesz zachowania szalonych jednostek na wszystkich katolików. To teraz dla sprawiedliwości podaj chociaż dwa przykłady dobrych dzieł, bo negatywnymi już się popisałeś..

Reply to
Marek

Brzydzisz się, jak diabeł święconej wody, nie? No proszę, trochę święconą wodą pokropić a już diabłu skwierczy skórka hehe...

Reply to
Marek

W dniu niedziela, 20 kwietnia 2014 21:24:40 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

Jak można podać coś czego nie ma.

Reply to
Zachariasz Dorożyński

Użytkownik Sylwester Łazar napisał:

[..]

Teraz już przeginasz

Reply to
AlexY

Użytkownik Zachariasz Dorożyński napisał:

No dokładnie, pozytywne dzieła kościoła katolickiego? Wolne żarty...

Reply to
AlexY

Użytkownik Zachariasz Dorożyński napisał:

Więc to MY mamy dostosować się do Ciebie? Chyba jednak zwykły plonk załatwia sprawę znacznie prościej.

Reply to
AlexY

Teraz juz wszyscy wiedza za co dostal tutaj bęcki!

Reply to
Pszemol

Nie, brzydze sie tak jak widzę kogoś, kto robi coś świńskiego...

A co do "diabła" to widzę, że rodzice Ci krzywdę wyrządzili wysyłajać za mlodu na religie gdzie Cie nastraszyli fikcyjnymi postaciami do posłuszeństwa.

Reply to
Pszemol

Jesteś w absolutnym błędzie :).

Reply to
Marek

No a jednak Ty wierzysz w istnienie takiej postaci a ja nie...

Reply to
Pszemol
[...] > Jose de Anchieta idzie przez kraj
[...]

Może podasz jakieś źródło tej informacji. K.

Reply to
John Smith

Pan AlexY napisał:

Przecież 'zwykły plonk' jest tylko jednym z rodzajów wycinania. Ale może się okazać, że tu jest najlepszym z rodzajów. I nie trzeba ręcznie, bo każdy czytnik potrafi sam to robić.