Wesołych Świąt

Użytkownik Pszemol napisał:

Której literki w EOT nie zrozumiałeś? Odpowiadając na pytanie: nie, mam swoje zdanie w tym temacie, nie podoba się to mnie sobie splonkuj.

Reply to
AlexY

Skąd pomysł, że nie zrozumiałem EOT?

A jesteś pewny, że Ty rozumiesz? :-)) Bo to była Twoja własna deklaracja, której właśnie nie uszanowałeś...

Nie mam takiego zwyczaju. Co do zdania w tym temacie to wiem że masz swoje, przecież właśnie o tym zdaniu dyskutujemy... Zarzuciłem Ci, że nie masz powodów obrażać się za *formę* w jakiej Roman dał PLONK Sylwestrowi, bo nie było w tej formie nic obraźliwego - poprosiłem o uzasadnienie Twojej opinii że jego *forma* była nieodpowiednia i nie dostałem jej - wycofujesz się. Może to oznaczać że zrozumiałeś że Twoje zarzuty były bezpodstawne :-)

Reply to
Pszemol

Panowie, jesteście elektronikami :-) Chyba nie zapominacie o tym i przed pracą nie wykonujecie rytalnych tańców i rytualnych gestów w celu poprawy sił witalnych, płodności i inteleku? :-)

Reply to
nowyr

:-) Nie, ja nie wykonuję żadnych rytuałów - no - może jeden: nalewam sobie kawy z dzbanka... A co to ma do rzeczy w kwestii wysłania PLONK do Sylwestra?

Reply to
Pszemol

Sylwestrowi coś się stało :-) Taka przemiana to coś się musiało z nim stać :-) Ja obstawiam aspekt medyczny :-)

Reply to
nowyr