Re: Sklepy z elektronik? w Warszawie

> Nie wiem, jak na Jagiello skiej, ale na Promenady wyprzeda y z zak ad w ju > nie prowadz . Normalny sklepik z elektronik . > PP

A to wszystko, co stoi/leży na podłodze i pólkach od strony wejścia - jakieś płyty z cyfrówką (może z komputerów) z rozbiórki, jakieś moduły, dziwne śrubki, zabytkowe przyrządy pomiarowe i inne graty to w/ g ciebie pochodzą prosto z fabryki podzespołów elektronicznych ?

Reply to
Wmak

Wmak snipped-for-privacy@gazeta.pl napisał(a):

Ostani raz byłem w sierpniu i prawdę powiedziawszy mało się rozglądałem, jeżeli przeoczyłem i wprowadziłem w błąd to przepraszam. Na marginesie, to czasy półek pełnych "gratów" na Sieleckiej, czy na Grażyny, to już historia. Faktycznie były to także czasy pustawych półek w mięsnych, to tak z okazji bliskich Świąt :) PP

Reply to
PL(N)umber_One

Powitanko,

O Garzyny zapomnialem, istnieje jeszcze tam sklep? Kupilem tam dawnymi czasy tuner Radmora KF.

Pozdroofka, Pawel Chorzempa

Reply to
Pawel O'Pajak

Pawel O'Pajak snipped-for-privacy@gazeta.pl napisał(a):

Wszystko, a przynajmniej ZUMI, wskazuje że sklep na Grażyny funkcjonuje nadal. Grażyny 16, sklep -

PL(N)umber_One