Wesołych Świąt

Użytkownik "Sylwester Łazar" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lis4r7$6g5$ snipped-for-privacy@mx1.internetia.pl...

Użytkownik RoMan Mandziejewicz snipped-for-privacy@pik-net.pl.invalid> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał: snipped-for-privacy@pik-net.pl.invalid...

Jestem człowiekiem małej wiary. Jednak kiedy przypomniano mi poniższy fragment filmu, abym sobie obejrzał dziś w Wielki Piątek o 15:00 - w godzinę upamiętnia konania Jezusa na krzyżu za grzechy całej ludzkości, nie mogłem... Zawsze, gdy myślę o mękach Jezusa, przedstawionych w pięknym filmie: "Pasja" Mela Gibsona, jakoś cisną mi się łzy do oczu i serce mi coś ściska.

Po Twoim marnym poście w odpowiedzi na szczere życzenia, jednak się odważyłem i obejrzałem...

ś się w porę zreflektował, zanim nie będzie za późno. S.

Nawróć się lepiej zanim udławisz się makaronem. Załóż pokutny durszlak na głowę i wypij rytualny napój pastafarian.

Reply to
Jan

Użytkownik "tusk, donald tusk" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:litao4$gil$ snipped-for-privacy@node1.news.atman.pl...

z okazji świąt: jebać europę!!!

I jak tu nie podziwiać katolików?

Reply to
Jan

Powitanko,

Wzajemnie:-)

Pozdroofka, Pawel Chorzempa

Reply to
Pawel "O'Pajak

Nie kłam.

Reply to
Marek

pl.soc.religia

Poza tym - nie jesteś w stanie dowieść kłamstwa.

Tego nie trzeba udowadniać, per analogie serio potrzebujesz dowód na wiarę ojca Pio czy Jana Pawła II? Czy ich wiara pozostawia jakieś wątpliwości potrzebne dowodu? Śmieszy mnie ten argument w kontekscie kabaretu jakim jest fsm , jakby udowadnianie mało tu jakieś znaczenie.

Reply to
Marek

O co Ci chodzi? Przecież na twoje życzenia, wyznawca innej wiary złożył życzenia Tobie. Nic tylko się cieszyć.

Pozdrawiam. I miłych i spokojnych.

PK

Użytkownik "Sylwester Łazar" snipped-for-privacy@alpro.pl napisał w wiadomości news:lis0fc$o3o$ snipped-for-privacy@mx1.internetia.pl...

ano wesołych - rzadko katolik gada jak katolik, pozostaje mi tylko dopisac: dołączam sie do takich życzeń.

b.

Reply to
Budyń

W dniu 2014-04-19 14:50, Paweł Kasztelan pisze:

To mi się kojarzy z najbardziej bezczelnym spamem e-mailowym: "W związku z profilem działalności naszej firmy, doszliśmy do wniosku, że nasza oferta może być wyjątkowo atrakcyjna dla Państwa firmy ..." Ten co rozsyłał ten spam, w ogóle nie wnikał do jakich firm on trafia i czym się dana firma zajmuje.

Reply to
uzytkownik

W dniu 2014-04-19 10:36, Jan pisze:

@

Reply to
Artur Miller

to jest sprzeczne...

albo sie jest technicznym albo wierzy w jednorożce i krasnoludki...

Reply to
Marek Dyjor

Czy inżynier może być chrześcijaninem?

Reply to
RR
[...]

Idźcie sobie na pl.soc.religia z tymi pierdołami, proszę.

Jesteś zbyt zarozumiały. Skoro uważasz, że inżynier nie ma prawa wierzyć w Boga to wytłumacz skąd się wziął cały ten wszechświat? Skąd się wzięło życie? Skąd w ogóle się wzięły prawa fizyki? A trzeba przyznać, że złożoność i stopień skomplikowania znanego nam świata oraz życia przerasta najtęższe rozumy na Ziemi, razem wzięte. Niestety nie jesteś w stanie zaprzeczyć istnieniu siły wyższej, która dała impuls do stworzenia tego wszechświata, a w konsekwencji nas wszystkich. Jedni tę siłę będą nazywać "wielkim wybuchem", a inni nazywają ją Bogiem. Tylko co pchnęło "wielki wybuch" do wielkiego wybuchu, a kto stworzył Boga? Mnie osobiście denerwuje przekonywanie zarówno przez wierzących jak i niewierzących w jedynie słuszną słuszność swoich przekonań i pogarda dla innowierców oraz posługiwanie się kłamstwem w celu zmuszenia do swoich jedynie słusznych przekonań. Tak więc Mareczku, więcej pokory i przestań innych przekonywać do swoich wierzeń, stosując przy tym pogardę i ironię, bo tak naprawdę nikt nie wie, gdzie jest prawda.

Reply to
uzytkownik

W dniu 2014-04-19 20:00, uzytkownik pisze:

mylisz się, tusk i gronkiewicz "wiedzą"... cała PO i europa też ponoć wie... ta retoryka...

Reply to
tusk, donald tusk

W dniu piątek, 18 kwietnia 2014 21:50:02 UTC+2 użytkownik Sylwester Łazar napisał:

Wódka za ciepła była?

Reply to
stchebel

Był absolut, zanim powstała przestrzeń i czas...a jego rodzina została królem i królową Polski ROTFL :-) Może to jednak Latający Potwór Spagetti stworzył czas ?

Reply to
nowyr

W dniu 19.04.2014 o 20:00 RoMan Mandziejewicz snipped-for-privacy@pik-net.pl.invalid> pisze:

Przestań się pluć, to nie twoja grupa, nie podoba się nie czytaj. Sylwek ma rację teraz są święta Wielkanocne i tylko dlatego macie wolne, nie podoba się? won do roboty.

Reply to
janusz_k

W dniu 19.04.2014 o 20:19 nowyr snipped-for-privacy@yr.pl pisze:

Ciebie na pewno idiota, nie wierzysz to zamknij dziób.

Reply to
janusz_k

Święta bez NTG? Toż to gwałt na zdrowiu psychicznym użytkowników. :-)

Reply to
RR