Czy w Polsce jest praca dla elektronikow?

Reply to
Sanctum Officium" .
Sanctum Officium" .

JanuszR pisze:

---------------

No wlasnie, czy to przypadek.., a czy to przypadek, ze 'nasza SZ' jest coraz mniej dostepna (w kontekscie wachlarza ogolnodostepnych badan specjalistycznych i diagnostyki), czy to przypadek, ze 'nasze szkolnictwo poczawszy od podstawowki jest archaiczne w formie i tresci i to samo dotyczy szkol wyzszych, czy to przypadek, ze jakiekolwiek 'reformy' i usprawnienia administracji panstwowej i urzedow publicznych napotykaja opor srodowiska nie do przekroczenia, czy to przypadek, 'ze nasze' sadownictwo, wymiar sprawiedliwosci oraz ogolnie mowiac stanowienie prawa jest zaniedbane, chaotyczne i nieskuteczne, czy to przypadek, ze naszych instytucji kulturalnych i naukowych ubywa, co wiaze sie z oddaniem wplywu na ksztaltowanie zywotnych dla spoleczenstwa koncepcji jego egzystencji i rozwoju w 'obce rece'(np:prasa,wydawnictwa, media!), czy to wreszcie przypadek, ze wsrod 'naszych elit' krazy koncepcja 'uzdrawiania spoleczenstwa' po przez zmniejszenie jego liczebnosci (do ok 16mln) i skupieniu sie calej reszty na 'pracy u podstaw', oczywiscie pod czujnym juz nadzorem narodow 'swiatlejszych'... Bo jesli to nie przypadek, to doswiadczamy czegos bardzo paskudnego, czegos, za co mozna karac glowa! Taki jest w przeogromnym skrocie obraz tarapatow w ktorych brnie kompletnie zdeorganizowane spoleczenstwo pod rzadami 'sprostytuowanych elit', ktorzy dbaja jedynie, aby mogli sie wysrac coraz obficiej..!! Co za hanba!

HaMMeR

Prawie w 100% pasuje do tego jak ja zaczynałem. Mogę potwierdzić, że aby rozpocząć nie trzeba mieć dużych pieniędzy.

Paweł

Reply to
Paweł

RoMan Mandziejewicz pisze:

Proponuję złożyć ofertę, to porozmawiamy. To ogłoszenie nie jest nazbyt aktualne. Elektroników od cyfrówki mamy obecnie wystarczającą ilość.

Dobrych analogowców nie mamy w wystarczającej ilości.

W. Bicz

Reply to
Wiesław Bicz

opb napisał(a):

Taki temat pojawiał się na grupie wiele razy. Wystarczy przejżeć archiwum.

Reply to
RBprv

Tak się da tylko w Polsce.

Reply to
RBprv

Leszek napisał(a):

To nie science fiction, niektórzy myślą, że tak wygląda naprawa sprzętu elektronicznego tzn wymienia się moduł albo wgrywa nowe oprogramowanie. Nie ma dnia żeby nie przyszedł do mnie klient z zamoczonym telefonem i prosił o wgranie nowego oprogramowania.

- istnieje jeszcze trzecia opcja

Reply to
RBprv

Nie trzeba bylo, ale teraz trzeba normy, badania, sprzet pomiarowy, a i sam projekt jak ma byc PCI/USB/BT, driver pod windows etc, to sie juz robi gruba kwota.

I co pracowicie szukasz uszkodzonych elementow, naprawiasz plytke, wymieniasz BGA w telefonie wartym 40zl?

Reply to
T.M.F.

To akurat ma jakby mniejsze znaczenie. 50k nie jest juz takie nieosiagalne, i tak podobna kwota bedzie potrzebna na rozkrecenie produkcji, a jak kto ma dobry pomysl to moze zaczac bez o.o.

Na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat ludzie zawsze narzekali, że akurat teraz na rozpoczęcie potrzebne są wyjątkowo duże pieniądze. Argumenty potwierdzające tą tezę oczywiście stale się zmieniały. Myślę, że teraz zdobyć kapitał na początek jest łatwiej niż kiedyś.

Paweł

Reply to
Paweł

Nie, już nie. Taki topielec lubi wracać po czasie z innymi uszkodzeniami. Wymiana BGA nie stanowi wiekszego problemu ale one się nie psują prawie nigdy. Częściej pękają połączenia na kulkach, ale to raczej z powodu bezołowiowego lutowania.

Reply to
RBprv

50 tys. nie jest kwotą nie do przeskoczenia tym bardziej, że za 5 tys. można nabyć udziały banktruta mającego pokryty kapitał początkowy i cieszyć się spółką z.o.o. Podałem tę kwotę ponieważ jej wysokość jest wyznacznikiem świadomości elit panujących. W UK spółkę Ltd. zakładam za 1 tys. deklarowanych (nie wpłacanych jak w Polsce) funciaków w Stanach w zależności od stanu to jest ok. 3 tys. dolarów.

JanuszR

Reply to
JanuszR

Przepraszam wszystkich grupowiczow za moj post powyzej, ale sie 'zatopilem' w tak spolecznie ciekawym temacie poruszonym na tym forum, ze wydzielilem powyzszy post, bedac przekonanym ze jestem na grupie pl.soc.polityka..! Przepraszam, ale naprawde nie jest to proba implementacji elementow politycznych na techniczna, stricte merytoryczna grupe...

Kristo

Reply to
HaMMeR

RBprv przemówił ludzkim głosem:

Często się zdarzają problemy z pękającymi lutami pod BGA?

Reply to
Zbych