dcf igen

har haft min klocka utan mottagning nu i två dygn, någon annan som har kontakt?

bor ju im itten på småland så det är inte avståndet, och sen har jag flyttat runt den lite för att kolla om man får bättre mottagning

Reply to
Hannu Kandelberg

Min uppdaterades för cirka 2 timmar sedan. Funkar fint. Du har väl inte öppnat datorn? Om jag gör det vill inte min klocka synka in.

nix, men datorn stör ut den även med locket på, jag har inget veterligen på under natten eller på dagtid som kan störa

ska flytta ut klockan i garaget och se vad som händer

Reply to
Hannu Kandelberg