Anläggning i nytt hus?

Hej,

Jag skall precis bygga nytt hus, och funderar på vilken variant som blir
bäst vad gäller nätverk och TV anslutning m.m.

Där jag bor nu har jag kabeltvkanalerna blandade på RF, detta medför att man
på varje TV kan titta på olika kanaler samtidigt. Men, hur gör jag smidigast
med egen anläggning? Det är ju inte så smidigt med en enda distribuerad
kanal till alla TV och video. Det blir ju rätt dyrt att ha en digitalbox per
video TV...

Någon här som har en käck lösning?

/A

Re: Anläggning i nytt hus?
LexCom hjälper dig inte med dina tv.kanaler. För att kunna se olika kanaler
på olika apparater samtidigt så måste man ha en mottagare till varje tv!
LexCom är inte värt pengarna. Dra ett vanligt datanät, dra ut tv till alla
rum och skaffa trådlösa telefoner. Mycket billigare och lika bra.

man
smidigast
per

Site Timeline