zgubny wpływ elektronik na młode poko

witam żaden zemnie elektronik, jednak mam szufladki z opornikami kondensatorami idt. lutownica też jest normalnym narzędziem. OStatnio moje 5 letnie dziecko męczy sie z samodzielnym zakładaniem butów. Stęka, siłuje się bazskutecznie. mówie do niego:

- użyj mocy Luke!

- mocy?

- Tak mocy! młody uczniu! użyj mocy!

- nie mumiem, dlaczego tak mówisz tato?

- nie pamietasz skąd sie to wzieło? z jakiego filmu?

- aaa TAK! pamietam! Tak mówił do Luka Skywokera mistrz DIODA!

:) ręce opadają ToMasz

Reply to
ToMasz

Wiesz, jak mówi DIODA, to będą z dziecka ludzie, jakby mówił DODA, to nie wiadomo ;P...

Pozdrawiam Konop

Reply to
Konop

ToMasz pisze:

Moje dziecko, zobaczywszy na sklepieniu kościoła malowidło z symbolami "alfa i omega" powiedziało: "tam jeszcze powinny być Volty".

JS

Reply to
JS

A przepraszam, ty chodzisz do kościoła? W prawa fizyki nie wierzysz?

Reply to
JRakoczy

Użytkownik "JRakoczy" snipped-for-privacy@za.pytanie napisał w wiadomości news:gmmn2h$4i8$ snipped-for-privacy@opal.futuro.pl...

Wytłumacz, dlaczego wszyscy fizycy nie są ateistami?

PW!

Włodek

Reply to
Włodzimierz Wojtiuk

Bo im wyprano mózgi w dzieciństwie. Tylko z tego wynika ta religijność. Inni religijni właśnie w imię własnego boga zabili polskiego geologa.

Reply to
JRakoczy

Użytkownik "JS" :

podoba mi się; wysłałem mojemu kumplowi-księdzu; mam nadzieję, że nie złamałem copyrighta i prawa autorskiego :)

Reply to
JR

A propos prania mózgów. Zdarzenie z geologiem ma wyprać mózgi ludziom, którzy jeszcze śmieli wątpić w zagrożenie terroryzmem w Polsce. Za chwilę okaże się, że w związku z powyższym wysłany zostanie kolejny Polski kontygent wojskowy, aby walczyć z terroryamem np. w Palestynie, bo... Takie wypowiedzi jak kolegi x 10'000 dają poparcie do zabijania pod przykrywką walki z terroryzmem, którego w Polsce nie ma, chyba że w rządzie i organizacjach pozarządowych, mających pewne tutaj cele.

Dnia Sun, 8 Feb 2009 16:41:45 +0100, Sylwester Łazar napisał(a):

A tak poza tym, to wszyscy w domu?

Reply to
Jacek

Użytkownik "Jacek" snipped-for-privacy@moj.pl napisał w wiadomości news:2avt229svmwv$. snipped-for-privacy@40tude.net...

Kolegi nie znam. Wypada się najpierw przedstawić, zanim zacznie się wyzywać ludzi za poglądy. Kolega JRakoczy przedstawił swój pogląd na sprawy wiary (czyli uważa, że większość tu obecnych ma wyprane mózgi) Ja grzecznie odpowiedziałem i podałem inny przykład prania mózgów. To wszystko, jeśli poczuł się Pan urażony Panie Jacku to proszę przedstawić argumentację. Trafił Pan na dobrą grupę - z pewnością zostanie Pan zrozumiany. Pozwoli Pan jednak, że nie będę z Panem dyskutował, chociażby dlatego, że to grupa o elektronice i nie będę jej zaśmiecał. EOT.

A niby skąd ta pewność, że większość?

Dużo już widziałem i wielu doświadczonych wysłuchałem i dochodzę do takich wniosków. Systemy religijne i społeczne nie mają bezpośredniego znaczenia. Służą tylko do sprawnego zarządzenia i pognania elektronów, w tym przypadku ludzików w jednym kierunku jak prąd. Dyktator hiszpański na propozycję dyktarora włoskiego aby wziął udział w wojnie, zadał mu pytanie, ile by dał żeby teraz wyjść z wojny. A byli niby z tej samej paczki.

Reply to
wt

buhahaha, tych islamistów trzeba zbombardować wszystkich. Wysłać tam nasze F16 i zbombić im te lepianki. Ja popieram wojnę z terroryzmem i wojnę z zacofaniem religijnym. Niuech jadą i do Palestyny przetrzebić towarzystwo.

Reply to
JRakoczy

Właśnie :-)

Reply to
JRakoczy

Właśnie :-)

Pozdr. A.

Reply to
Andrzej

Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" snipped-for-privacy@pik-net.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@pik-net.pl...

Z wiary!

Włodek :)

Reply to
Włodzimierz Wojtiuk

Ślepej wiary, bez przyjmowania argumentów. To jest ciekawe jak można być tak otwartym na wiedzę, elektronikę, a z drugiej strony ślepo wierzyć w coś co dawno już zostało obalone, nigdy nie udowodnione ani nawet nie uprawdopodobnione. Zawsze mnie to ciekawiło jak wykształcony człowiek nagle popadał w zapaść i wykoywał te magiczne gesty, przysiady, ukłony, spojrzenia w niebo po czym wracał do codziennych zajęć jakby nic się nie stało ale w skrytości terroryzował rodzinę aby robili to samo. Może to element podporządkowania sobie drugiego człowieka? Kiedyś palono na stosie, dzisiaj pozostał mobbing.w cywilizowanym świecie, bo u dzikich dalej się mordują :-)

Reply to
JRakoczy

przepraszam, ale o co Ci chodzi? wyśmiewasz innych bo wierzą w Boga? Nie spotkałeś go to znaczy ze go niema? Każdym swoim uczynikem łamiesz zalecenia chrześcijaństwa czy 90% cicho sie znimi zgadzasz?

ToMasz

Reply to
ToMasz

Użytkownik "JRakoczy" snipped-for-privacy@za.pytanie napisał w wiadomości news:gmn5vr$slg$ snipped-for-privacy@opal.futuro.pl...

Jedź pierwszy. I za tobą podobnie myślący.

Wojna z terroryzmem? Kim ty jesteś polsko mówiący człeku, ze popierasz gangsterów, którzy wymyślili sobie nowego, niewidzialnego wroga, tworząc go, dokarmiając i żerując na pożytecznych idiotach. Dałeś się wrobić ? Nie jesteś religijny ?

Reply to
ihi

Moglbys kodowanie poprawic? Krzaki widac...

Reply to
Jerry1111