Oświetlenie uliczne LED z czujnikami

Użytkownik "Piotr Dmochowski" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:588b523a$0$5143$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl... W dniu 2017-01-27 o 13:12, J.F. pisze:

Ale to widac jakis homologowany typ, pewnie nie tylko Citroen to wsadza.

w Nissanie moze 3 minuty, w innych samochodach bywa, ze 3 godziny z narzedzami :-)\

Albo i nie, bo cholera wie, ile tam maja wolnego miejsca i kiedy sie skonczy.

No chyba ze ... nawigacja przestanie dzialac, albo auto, podjedziesz do ASO, tam sciagna, wyczyszcza, i na 2 lata spokoj, myslisz sobie, ze czynszu placil nie bedziesz :-)

Ghost pisze:

Tak, to są rezystory bocznikujące.

Reply to
AlexY

Ghost pisze:

[..]

No to pewnie jesteś na etapie gdzie głupota postępuje z wiekiem, mi około 30-tki zaczął się pogarszać wzrok, po 40-tce musiałem już mieć okulary do czytania, zobaczymy kiedy będę musiał mieć do jazdy.

Każdy ma inaczej, chyba jeszcze tego nie zrozumiałeś.

Reply to
AlexY

Ghost pisze:

Nie, nie wziąłem tego za błąd tylko za bardzo marną edukację. Być może niską inteligencję, bo inteligentny człowiek po czymś takim sprawdziłby ze słownikiem gdzie jebnął byka i przeprosił.

Reply to
AlexY

Użytkownik "AlexY" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:o6ge4e$4pm$ snipped-for-privacy@dont-email.me...

Ghost pisze:

Nie

Reply to
Ghost

Użytkownik "AlexY" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:o6gek4$9lg$ snipped-for-privacy@dont-email.me...

Ghost pisze:

[..]

plonk

Reply to
Ghost

W dniu sobota, 28 stycznia 2017 01:24:36 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

Ja tez poproszę. Niestety gugiel mi Ciebie nie może ignorować ale przynajmniej nie będziesz mi odpisywał. Z góry dziekuję.

Reply to
sczygiel

Użytkownik napisał w wiadomości grup dyskusyjnych: snipped-for-privacy@googlegroups.com...

W dniu sobota, 28 stycznia 2017 01:24:36 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

kup se

Reply to
Ghost

Użytkownik "Jarosław Sokołowski" snipped-for-privacy@lasek.waw.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@falcon.lasek.waw.pl...

Takiemu to raczej należy się piątaka stówek za brak sygnalizowania manewru.

Reply to
HF5BS

HF5BS pisze:

Ale ja nie mam legitymacji ORMO, więc takie chęci nie mają jak powstać w mojej głowie.

Użytkownik "Jarosław Sokołowski" snipped-for-privacy@lasek.waw.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@falcon.lasek.waw.pl...

Ja też nie, ale inaczej pogadamy, jak ci taki, pardon le mot, chuj, wjedzie nagle przed ciebie i albo zahamuje, albo zmieni pas na ten po drugiej twojej stronie, o ile jest miejsce.

Na dzień-dobry - dalej nie będziesz "ORMOwcem"?

A oto, proszę, oto skutki:
?v=bqVG9yZbgVgI tak wyjątkowo miękko. Bo i hardkory też mogę podlinkować. Zobacz, ilu spowodowało zagrożenie, nie sygnalizując manewru lub/i uważając, że włączenie migacza, albo wręcz, sam zamiar, automatycznuie upoważnia do wykonania tego manewru. Ale jak chcesz, wybór masz, żeby tacy jeździli bezkarnie. I proszę, nie pisz, że jeździsz doskonale i nie stwarzasz żadnego zagrożenia. Bo ja ci wierzę i ufam, że tak jest! Ale z boku nadjedzie ci jakiś kutas, dla którego żaróweczka za 4 złote, to straszliwa strata, więc będzie oszczędzał. O podwójnej ciągłej, czy pierwszeństwie, czy zasadzie ograniczonego ten-tego nie wspomnę. Nie przewidzisz tego, bo się nie da. Dla ciekawości - w RFN (bo to za komuny jeszcze było chyba), na jakiejś drodze, dla oszczędności, wyłączono co drugą latarnię. Straty z tego powodu dziewięciokrotnie przekroczyły zysk. Zresztą, mnie nie chodzi nawet o solenie mandatów. Mnie chodzi o to, aby do takich sytuacji nie dochodziło. Już zdarzało mi uskakiwać z przejścia, jak sobie chuj taksiarz nagle zamarzył nie zatrzymać się przed przejściem z pieszymi, co uczyniły dwa inne auta, itd. I prawie na pełnej piździe przez przejście (5 dych miał jak nic), by zaraz za nim zahamować i wtoczyć się na pobliski parking. Dla zaoszczędzenia może 10-15 sekund zaryzykował życie ludzi (inni też uskakiwali). Emilii Plater, między Salą Kongresową a Dworcem Centralnym. Nie przewidzisz tego.

Reply to
HF5BS

HF5BS pisze:

[...]

A mnie tym razem chodziło wyłacznie o te mandaty. Sam jeden mocy sprawczej by taki dać (lub zabrać) nie mam. Więc dalej pan Kazimierz w bmw będzie walił w samochody stojące grzecznie na czerwonym świetle.

Użytkownik "Jarosław Sokołowski" snipped-for-privacy@lasek.waw.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@falcon.lasek.waw.pl...

Kamera, wysłać film policji. Łatwe.

Reply to
HF5BS

Użytkownik "HF5BS" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:o6mbb8$55o$ snipped-for-privacy@node2.news.atman.pl...

Ile już wysłałeś?

Reply to
Ghost

Użytkownik "Ghost" snipped-for-privacy@drzewo.pl napisał w wiadomości news:588eeffb$0$15198$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl...

A co cię to obchodzi?

Reply to
HF5BS

Dnia Mon, 30 Jan 2017 17:15:23 +0100, HF5BS napisał(a):

Bo według tego oszacujemy twoje życiowe doświadczenie w tej sprawie. Tymczasem podejrzewamy że jest zerowe.

Reply to
Jacek Maciejewski

Użytkownik "Jacek Maciejewski" snipped-for-privacy@go2.pl napisał w wiadomości news:1izjevnyl0wxj$. snipped-for-privacy@40tude.net...

Chyba nie myślisz, że zacznę się tym na lewo i prawo chwalić?

Podejrzewać zawsze wolno. Zapewniam, zerowe nie jest, tyle w temacie.

Reply to
HF5BS

Użytkownik "HF5BS" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:o6o1pm$um5$ snipped-for-privacy@node1.news.atman.pl...

Użytkownik "Jacek Maciejewski" snipped-for-privacy@go2.pl napisał w wiadomości news:1izjevnyl0wxj$. snipped-for-privacy@40tude.net...

Jakoś nie dodajesz sobie wiarygodności, ani social points :-)

Reply to
Ghost

Użytkownik "HF5BS" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:o6noq2$l9k$ snipped-for-privacy@node1.news.atman.pl...

Użytkownik "Ghost" snipped-for-privacy@drzewo.pl napisał w wiadomości news:588eeffb$0$15198$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl...

Chciałem się dowiedzieć jaka jest skuteczność bycia ormowcem.

Reply to
Ghost

Użytkownik "Ghost" snipped-for-privacy@drzewo.pl napisał w wiadomości news:588f99a3$0$644$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl...

Wisi mi to luźnym kalafiorem.