Oświetlenie uliczne LED z czujnikami

Pan Piotr Wyderski napisał:

Przecież lampki choinkowe to teraz Chińczyki z ledów robią.

Różnie z tym bywa, jak pierwszy raz zobaczyłem fiata Multiplę, to myślałem, że się inwazja obcych zaczęła.

Pozdrawiam, Piotr

Reply to
Piotr Wyderski

Skąd wiesz,że się projektant nie natychał w dzieciństwie i mu ta genialna myśl nie tkwiła w podświadomości, aż w końcu mogła paść na podatny grunt i wydać owoce?

Jak go zastąpi taki,co się natychał chińskimi LEDami, to światło zrozumienia spłynie na branżę i będziemy migać solid-state. :-)

Pozdrawiam, Piotr

Reply to
Piotr Wyderski

Ładnie wygląda, a że często kupuje się głównie na podstawie wyglądu (i kobiety mają dużo do powiedzenia) więc nastała moda na jednolite klosze z malowanymi żarówkami.

To jest ten smaczek żeby sprzedawca w salonie VW czy innego Audi mógł pokazać, że jednak warto dopłacić te 20 czy 50 tysięcy i dostać te super nowoczesne i najlepsze na świecie lampki, których skoda w tym segmencie nie ma.

Reply to
Piotr Dmochowski

Pan Piotr Wyderski napisał:

Świeżo natchnieni nie czekają na swoją kolej, tylko już produkują solid-state zastępniki różnych żarówek samochodowych. Tyle że z kierunkowskazami jest pewien problem -- przerywacze miewają system wykrywania przepalonych żarówek. Jeśli prąd w obwodzie spada, zaczynają migać szybciej. Zamiana żarówek na LEDy oznacza radykalne zmniejszenie poboru prądu, co zostanie odczytane jako awaria.

Nie zwróciłem na to uwagi przy zakupie, a sprzedawca nic nie powiedział. Z drugiej strony reflektory projektorowe bardzo sobie chwalę, warto było dopłacić te kilkaset złotych.

Pozdrawiam, Piotr

Reply to
Piotr Wyderski

Pan Piotr Dmochowski napisał:

VW najlepsze w świecie?! To w tej właśnie marce tylne lampki migają jak ostatnie badziewie! Chyba w żadnym innym samochodzie tego gorzej nie zrobili.

W ramach zbawiania świata zupełnie za darmochę: bocznik się ta technologia z Roswell nazywa.

Pozdrawiam, Piotr

Reply to
Piotr Wyderski

Pan Piotr Wyderski napisał:

Bardzo słuszna koncepcja. Najprościej zrobić go z żarówki. Z bańką pomalowaną na czarno.

snipped-for-privacy@gmail.com pisze: [..]

Masz tam jak wół DRL czyli dzienne.

Reply to
AlexY

Jarosław Sokołowski pisze:

W świetle dziennym lepiej widać nadanie koloru źródłem światła niż filtrem. Przynajmniej dla mnie. Tak jak z LEDami, lepiej widać te z bezbarwną obudową niż barwioną, w skrajnych przypadkach wydaje się że LED świeci a to tylko zabarwiło się światło odbite od metalowego podłoża.

Zaniedbana? Czyli co? nie mrugają już? Bo jakiejś r/ewolucji w mruganiu to bym się nie spodziewał.

Reply to
AlexY

J.F. pisze: [..]

Te przepisy były tworzone za czasów żarówek gdzie nikt nie śnił o LEDach w samochodach, a jak żarówka to i wymiary słuszne. Komuś się zapomniało dostosować przepisy do współczesnych technologii.

Reply to
AlexY

Ghost pisze:

Jak przekroczysz 30-kę (wiek) to się sam przekonasz.

Reply to
AlexY

Ghost pisze: [..]

Właśnie widzę że z językiem polskim u Ciebie też krucho. Gimbus czy co?

Reply to
AlexY

Użytkownik "AlexY" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:o6e231$mpt$ snipped-for-privacy@dont-email.me...

snipped-for-privacy@gmail.com pisze: [..]

Ba nawet nie trezba wiedziec co to DRL, widac wyraznie ze to nie drogowe.

Zaczynam miec pewniosc, ze faktycznie wasz problem z kierunkowskazami to jednak problem ze wzrokiem.

Reply to
Ghost

Użytkownik "AlexY" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:o6e2bl$on7$ snipped-for-privacy@dont-email.me...

I mówisz, ze jak zabarwisz szkło żarówki to jest to kolor nadawany źródłem, a gdy klosz będzie kolorowy to jest to filtrowanie?

Reply to
Ghost

Użytkownik "AlexY" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:o6e2n7$on7$ snipped-for-privacy@dont-email.me...

Ghost pisze:

Hahahahaha, skoro podałeś 30 to jestem pewien, ze musze być od ciebie starszy. Sporo :-)

BTW pogarszanie osiągów związane z wiekiem zaczyna się po 40, jeśli wcześniej to jest to wada, być może wrodzona :-)

Reply to
Ghost

Użytkownik napisał w wiadomości grup dyskusyjnych: snipped-for-privacy@4ax.com...

Thu, 26 Jan 2017 19:18:51 +0100, w <588a3d8e$0$15204$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl>, "Ghost" snipped-for-privacy@drzewo.pl napisał(-a):

Zapomiałeś dodać, że muszę być pedofilem.

Reply to
Ghost

Użytkownik "AlexY" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:o6e2hu$on7$ snipped-for-privacy@dont-email.me...

J.F. pisze: [..]

Zaraz zaraz, co ty tu z ledami wyskakujesz? Mowa o żarówkach.

Reply to
Ghost

Użytkownik "Jarosław Sokołowski" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych: snipped-for-privacy@falcon.lasek.waw.pl...

I znów kolega się nie popisał, do ledów samochodowych są odpowiednie "przejsciówki" zapewniające poprawną współpracę z komputerem. Nie nie są to boczniki.

Reply to
Ghost