Jaka ładowarka do akumulatorów AA?

Mam ładowarkę BC700 do aku AA i AAA. Niestety w przypadku, gdy któryś akumulatorek jest mocno rozładowany ładowarka go nie widzi i nie rozpoczyna ładowania. Podobno są teraz ładowarki pozbawione tej wady. Coś zaproponujecie? Jacek

Reply to
Jacek

Kup chińczyka za 5 PLN i poładuj ten felerny akumulatorek przez piętnaście minut. Ładowarka powinna go wtedy zobaczyć.

Reply to
Grzexs

Jacek napisał(a):

Pasek folii alu zwierający "+" lub "-" 4 kontaktów

  • umieszczenie do ładowania 3 dobrych ogniw i jednego kiepskiego. Gwarancji nie daję, ale u mnie kiedy odmawia ładowania taki myk się sprawdza.

Tam ta ram ta tam.

Reply to
alojzy nieborak

W dniu 01.05.2022 o 14:47, alojzy nieborak pisze:

Ładowarka ma być dla kolegi, który chce mieć coś bezobsługowego. Ja sobie radzę podłączając na kilka sekund taki zdechły aku pod zasilacz, który nastawiam na ok 1A. W 99% przypadków działa. Jacek

Reply to
Jacek

W dniu 29.04.2022 o 21:08, Jacek pisze:

Podłącz równolegle na dwie sekundy z naładowanym akumulatorkiem i natychmiast wsadź go do ładowarki. Zawsze działa.

Reply to
LOLek

W dniu 29.04.2022 o 21:08, Jacek pisze:

też mam bc700 i jak niewykrywany eneloop poleży przez noc to zaczyna go ładować

jeszcze mi się nie zdarzyło żebym musiał kombinować z podładowywaniem przed ładowaniem a używam jej już jakąś dekadę

Reply to
m4rkiz

W dniu 02.05.2022 o 07:49, m4rkiz pisze:

Dzięki! Ja nie mam tyle cierpliwości, ale teraz spróbuję, jak się trafi taki jeden rozładowany. Jacek

Reply to
Jacek

W dniu 2022-04-29 o 21:08, Jacek pisze:

Włóż do ładowarki i wyjmij kilka/kilkanascie razy (u mnie można strzelić sprężynką bez wyjmowania, więc jest to łatwe). Czyli łącz i rozłączaj podpięte ogniwo aż załapie.

pozdro A S

Reply to
A S

W piątek, 29.04.2022 o 21:08, Jacek napisał:

EverActive NC-3000. Ładuje wszystko.

Reply to
Collie

I pomaga?

a) podladuj ogniwo w innej ladowarce, b) podladuj ogniwo z innego ogniwa - trzeba kawalek przewodu c) kawalkiem drutu zewrzyj + sasiednich ogniw w ladowarce - bc-700 ruszy,

J.F