Ładowara

Witam. Na wstępnie powiem, że szukałem w archiwum, ale nie znalazłem odpowiedniej ładowarki AA/AAA dla mnie. Otóż, mam 4x2500 mAh firmy Sanyo i 2x900 mAh Sanyo. Chciałbym kupić porządną ładowarkę do nich. Moje wymagania:

-musi pozwalać na ładowanie do 4 aku na raz

-można mieszać pojemności (np 2500 i 900)

-możliwość ładowania 1 ogniwa

-sygnalizowanie diodami stanu ogniwa (ładowanie, rozładowywanie, podtrzymywanie) każdego ogniwa (a nie sygnalizowanie końca dopiero jak wszystkie się naładują)

-szybka (moja ładuje 5 godz, więc górny próg to 2,5 godz przy 2500mAh, ale im kruócej, tym lepiej)

-ładowała naprawdę pojemne ogniwa (teraz już są 2700 mAh Sanyo)

-cena do 100zł (ale wolałbym do 75zł).

-nie chcę jakichś chińskich, co na papierku mają czas ładowania 1 godz, a stan faktyczny 3 godz (jeśli wiecie o co mi chodzi ;) )

-zakup będzie na allegro, bądź w jakimś tanim sklepie

-nie chcę zestawów typu ładowarka+chińskie ogniwa. Ma być sama ładowarka (przecież mam Sanyo)

Długa lista, ale mam nadzieję, że jakiś produkt spełnia moje oczekiwania. :)

Reply to
qwerty
<CIACH>

tak to tylko w Erze dopasuja ...

Reply to
Michcio

Chciałbym kupić porządną ładowarkę do nich. Moje wymagania:

Kupiłem coś takiego:

nie narzekam. Z tymi prądami co narzuciłeś to może tak nie da, ale to chyba zależy też od zasilacza, który jest zewnętrzny, z akumulatora samochodowego chyba szybciej naładuje ?? Powodzenia w poszukiwaniach, zapodaj co kupiłeś,

pzdr. R.G.

Reply to
Ryszard G.

Osobiscie od dluzszego czasu uzywam ladowarki firmy Duracell (4xAA, opcja

4xAAA, kolor bialy, plaska, prostokatna, przewod sieciowy zewnetrzny). Placilem za nia kiedys 99zl. Model ma oznaczenie "CEF 12 E", przynajmniej na mojej tak napisane ;) Ostatnio widzialem takie same w MediaMarkt w kolorze czarnym. Poza tym reszta taka sama, led zielona i czerwona na obudowie. Teraz chyba sa juz tansze, niz gdy ja kupowalem. Spelnia wszystkie Twoje wymagania poza czasem ladowania, niestety... Ale chyba nie chcialbym swoich aku ladowac szybciej, juz przy tej ladowarce niezle sie potrafia podgrzac, wiec mysle, ze szybsze ladowanie wykonczy rychlo zestaw aku. Pozdrawiam.
Reply to
Monter

qwerty napisał(a):

Mam, uzywam - jest zaj&^#%$&#ie szybka i sobie chwale. Nawet widze, ze chyba staniala :|

Reply to
Roland

Monter napisał(a):

Czy aby napewno wszystkie wymagania??? Nawet to dodtyczace jednoczesnego ladowania kilku akumulatorkow o roznych pojemnosciach?? Bo jesli tak, to masz ladowarke ktorej jeszcze nie produkuja..

HaMMeR

"HaMMeR" 44bb2d2c$0$22604$ snipped-for-privacy@mamut2.aster.pl

Cała masa ładowarek tak właśnie ładuje. Najlepsza (z opisu z dziś sprzedawanych) jest chyba niestety ;) chińska (Philipsa) i gdybym potrzebował tego rodzaju ładowarki -- to bym ją wybrał. :)

(a potrzebuję nieco ,,mocniejszej'')

E.

Reply to
Eneuel Leszek Ciszewski