Sony Centrum eCom16 servidemeny?

Hej där!

Jag önskar lite info om hur man kommer in i servicemenyn på en Centrum eCom 16 (såld som Sony Centrum i tyskland men enbart Centrum här i Sverige av Netonnet).

Någon som kan upplysa mig om hur jag tar mig in där?

--
Mats
Reply to

Brrr.... låter ruskigt för en sån som jag som ser Sony som ett av dom bättre TV-fabrikaten! Jag har svårt att tro att Sony skulle godkänna en Centrum-TV med Sonys namn eller logga på! Det står inte "Soni" eller liknande som på så många piratkopior i öst (ett försök att slippa åka dit för piratkopiering).

/Peter

Reply to
Peter

Hmm...det är samma grejjer i dem sas, lite sämre komponentklass typ...men samma arkitektur.

Mats
Reply to
Mats