Ritningshjälp...

Håller på och lagar ett Nokia stereoplus chassi.
På felet så verkar det som om det skulle kunna vara TDA8350Q som är defekt.
Om man läser hos Leifline så står det där att man även ska byta ett 22 Ohm's
motstånd.
Vilket nummer kan det ha månne?

Reptipset är det sjunde uppifrån på Nokia steroplus avdelningen.

Johan

Re: Ritningshjälp...

defekt.
Ohm's

Hej Johan.
Vilket modellnummer har du på din TV?

Stereo Plus-chassit fanns nämligen i flera år , och med olika versioner.
Kanske sitter du och letar efter ett motstånd som inte finns i din modell?

Har jag schema till din modell , så ska jag försöka hjälpa dej.
/Morgan

Site Timeline