Mönsterkortstillverkare

Jag behöver få två mönsterkort tillverkade. Olimex ska vara bra sägs det,
men dom har semester ett tag till. Är det någon som kan rekomendera någon
annan mönsterkortstillverkare? Det är bara ett eller två kort jag behöver.
Dubbelsidigt. Helst ska det inte vara så mycket dyrare än olimex, dom tar
ju bara $26 för ett dubbelsidigt 100x160 kort.

Tips mottages tacksamt!

mvh
/Kent

Re: Mönsterkortstillverkare
Hör med www.jetronic.se
i Malmö, snabba leveranser och justa priser.

Pepe

Re: Mönsterkortstillverkare

Blir bra resultat också (i alla fall de gånger jag anlitat Jetronic)...

/ mw

Re: Mönsterkortstillverkare
Hör med

 Inge Jonsson
 Linköpingsvägen 6
 602 36 Norrköping
 Telnr. 011-164985
 pris 040329  100X160 enkel 125 dubbel 175 borrade

Hemetsat men resultatet fullt godkänt de två gånger jag anlitat honom

mvh/Håkan

Re: Mönsterkortstillverkare

På mitt gamla jobb beställde vi mycket från http://www.expresspcb.com
inte dom billigaste kanske, men blir riktigt proffsiga med silkscreen
och tryck

/Anders

Re: Mönsterkortstillverkare

silkscreen är tryck, inte "och"

Re: Mönsterkortstillverkare
Du har så rätt, lödmask och tryck ska det vara

Site Timeline