dvd med karaoke

jag är ute efter en dvd-spelare med inbyggd karaokefunktion....men har
inte hittat någon ...bara särskilda boxar som kopplas till
dvd-spelaren...finns det inte dvd-spelare som man kan direkt kan
ansluta en mikrofon till?

Re: dvd med karaoke

Dom som säljer bar och krog-ljudanläggningar
kanske. men räkna inte att hitta en 800:-
dito som DVD-spelare som man börja bli van att
se på SIBA/elgiganten - det är sådanahär
finesser som man kan plocka ut marginaler
på än så länge.

/TE

Re: dvd med karaoke
Finns på vissa billiga Centrum från netonnet iaf...
/B

Re: dvd med karaoke

Från dagen SIBA-reklam:

Denver DVD716 för 699:- (kvällspris 25/5, från kl 17.00)
Karaokefunktion
2 mikrofoningångar m separata volymrattar
Dolby Digital 5.1
CD-RW,DVD+R,DVD+RW/MP3/WMA/Jpeg mm.
RGB scart, S-video, koaxial, optisk ut

Re: dvd med karaoke

[...]

Det är tunnt med sådana.
Jag letade själv , lite löst , efter en sådan.
Den enda jag fann var en United , och då fick saken bero ;-(
Kolla med din lokala Audio/Video-handlare.

/Morgan

Re: dvd med karaoke

Jodå, här är en:
http://www.fynda.se/index.php3?prodid52%8
Inte dyr heller.

Fredrik Östman

Re: dvd med karaoke

Jag har en Panasonic DVD med inbyggd Karaoke funktion (en mikrofon med
justerbar volym och echo) samt inbyggd Dolby Digital AC-3 decoder.
Regionsfri.  Knappt använd.  Om någon är intresserad, så ge ett bud.  Finns
i Göteborg.

Site Timeline