Allt Om Elektronik

Någon som vet vad som egentligen hänt med tidsskriften Allt Om
Elektronik. På deras webbplats står det:

Nästa nummer är vårt stora 'Småprojektnummer'.
Tidning 7-8 utkommer i butik den 31 augusti

De verkar vara usla på att uppdatera webbplatsen och mail kan man ju
glömma att få svar på. Iallafall har jag mailat flera gånger med
konsekvent uteblivna svar..

Re: Allt Om Elektronik

Och tidningarna kommer ut med "dubbelnummer" numera.
Det verkar som om dom har minimalt med pengar och personal
och enbart gör översättningar från den engelska utgåvan.
Därför finns nog inga resurser för hemsidan eller svara på mail.
Konkursen nära?

Re: Allt Om Elektronik

Skulle inte förvåna mig eftersom jag har skaffat en tvåårsprenumeration :-(

HO

Re: Allt Om Elektronik

Haha.. samma här.

/ Johan Olofsson

Re: Allt Om Elektronik
När vi ändå är inne på AoE....
Vet nån var man kan köpa äldre årgångar, gärna beg.

Johan