Sonda 2 - premiera 14.03

Już w poniedziałek 14.03 o godz. 21:50 premiera dwóch pierwszego i drugiego odcinka Sondy 2. Jestem pełen obaw bo fragmenty programu raczej formuły dawnej Sondy nie przypominają....

Reply to
Marek

jaki kanał jeśli to nie powska tajemnica?

Reply to
platformowe głupki

telewizja rządowa (tfu narodowa) TVPis 2

AL

heh tak plujecie na PIS czyli zycie w Burdelu bardzo wam sie podoba?

Reply to
LeonKame

Użytkownik "LeonKame" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nbu2u7$1j22$ snipped-for-privacy@gioia.aioe.org...

czyli jesteś pedofilem

Reply to
Ghost

burdel dopiero nadchodzi ;)

Reply to
AL

Myisz sie urdel juz jest, mowia wam ze to jest demokracja a to zwykly burdel. Ale jak ktos w dupie byl i gowno widzial. Muchy ktore zyja na gownie tez pewnie mysla ze to raj na ziemi

Reply to
LeonKame

No tak lepiej ogladac tance z gwiazdami niz program popularnonaukowy.

Reply to
LeonKame

  1. nie oglądam programów jakie ty oglądasz i do jakich się przyznajesz
  2. Sonde to ja pamiętam - tą prawdziwą, gdy była polemika i to było siłą programu (nie twierdzę, że obecna edycja będzie
  3. zakłądam, że jesteś typowym człowiekiem nie wiedzącym na czym polega gospodarka rynkowa i jakie są zależności i wierzysz co Ci PiS naopowiada (każdy ma wybór), nie prowadziłeś firmy i jesteś zjadaczem chleba płynącym na fali,
  4. nie jestem za żadną partią - IMHO partie to zło :) (mam swój pogląd na to wszystko co się dzieje od 25lat w polskiej polityce, ale to nie ta grupa)
  5. swoje wynurzenia (wynaturzenia) polityczne próbuj udawadniać na innych grupach dyskusyjnych
Reply to
AL

  1. nie oglądam programów jakie ty oglądasz i do jakich się przyznajesz
  2. Sonde to ja pamiętam - tą prawdziwą, gdy była polemika i to było siłą programu (nie twierdzę, że obecna edycja będzie zła (wpierw trzeba zobaczyć pierwszych parę odcinków by się wypowiedzieć)
  3. zakłądam, że jesteś typowym człowiekiem nie wiedzącym na czym polega gospodarka rynkowa i jakie są zależności i wierzysz co Ci PiS naopowiada (każdy ma wybór), nie prowadziłeś firmy i jesteś zjadaczem chleba płynącym z falą ....
[...]

W dniu 2016-03-11 o 12:01, LeonKame pisze:

Myślałem, że dacie sobie po razie i będzie spokój. Mam taką propozycję: idźcie sobie na p.s.p a tu burdelu nie róbcie.

Pozdrawiam

DD

Reply to
Dariusz Dorochowicz

Pozory mylą. Zacznij dyskusje po premierze bo w tej chwili to jest dyskusja o wyzszosci swiat bozego narodzenia nad swietami wielkiej nocy.

Reply to
LeonKame

Fri, 11 Mar 2016 12:01:26 +0100, w <nbu8i6$1sjj$ snipped-for-privacy@gioia.aioe.org>, LeonKame snipped-for-privacy@leon.com napisał(-a):

W sumie masz rację -- już jest :)

Reply to
radekp

Czy to nie ten sam AL co pisuje (z rzadka) ze Stanów? Chyba nie, bo tamten wiedział, że postkomuna, i jej sprzymierzeńcy - nadal gnębią nasz kraj nieszczęsny, kradnąc, i sprzedawczykując. To drugie tym razem "na rzecz" carycy Unii...

Reply to
BaSk

Obawiam się, że tej polemiki nie będzie. Obym się mylił ale zwiastuny jakie widziałem zdradzały typową formę achów i ochów nad współczesną "technologią". Do polemiki potrzeba choć dwóch cwaniaków mających szerokie pojęcie o wszystkim lub chociaż powinno im się wydawać, że mają. Prowadzący niestety nie sprawia wrażenia wirażki, fragment który widziałem był po prostu nudny. Jakbym ja miał robić sondę 2 to wziąłbym jakiś dwóch wymagadanych cwaniaków z usenetu znających się na wszystkim. Podrzucałoby się tyko im temat i program gotowy.

Reply to
Marek

Nie, tamten to A.L.

Reply to
Marek

W dniu 11.03.2016 o 10:25, LeonKame pisze:

Co masz na myśli pisząc "Burdel"? Obecny stan naszego państwa? Zgoda w 100%.

Reply to
Kaczin

Czyźbyście mieli dostęp do informacji niejawnych?

Włodek

Sonda tak nie działała. Kamiński pracował wczesniej w redakcji historii o ile pamiętam. Rozmowy były dość dziwne bo to nie eksperci rozmawiali, ale sceptyk/tumanista/konserwatysta (Kamiński) i umiarkowany entuzjasta/fizyk (Kurek). Nie pouczali widowni tylko powoli marudzili o i dziwo nie było to ani troche irytujace.

O nie. Lepiej żeby dokoptowali Niedzickiego który robil całkiem zgrabne programy i wyszło by moze coś w kształcie cienia Sondy z dwoma prowadzącymi.

PS. Istnieja znakomite programy dla dzieciaków jak na przyklad "Ekspres naukowców", ale czegoś podobnego do Sondy już nie zobaczymy, forma się chyba wypaliła.

Reply to
Sebastian Biały

Dnia Fri, 11 Mar 2016 20:14:33 +0100, Sebastian Biały napisał(a):

Dokładnie. Ta epoka minęła. Kiedyś jedynym okienkiem na świat był miesięcznik Problemy. Kto wśród dzisiejszego zalewu informacji o tym w ogóle pamięta?

Reply to
Jacek Maciejewski