postarzanie nie poplaca

Pszemol udowodni, że to przypadek :) Ja tam daruję sobie dalszą dyskusję, bo właściwie - po co przekonywać naiwnego do brzydkiej prawdy ? On od tego szczęśliwszy nie będzie - wręcz przeciwnie - a i z mojego punktu widzenia, nie jest to wymagane.

Więc - kto chce, niech wierzy w "przypadki" i "wypadki". Wolna wola przecież.

Reply to
sundayman

Dnia Sat, 28 Nov 2015 21:29:04 +0100, Ghost napisał(a):

W co ma nie wierzyc - w to, ze zakazane, czy w to, ze taka plansza jest ?

m4rkiz pisze:

Żadnych ścieżek nie przerywa, pod tym jest masa do której gwint jest przylutowany, jeśli ktoś nie używa wiertarki to nie wkręci się głębiej, przeważnie puszcza sama cyna (plus dla RoHS), sporadycznie zerwie kawałek masy nie wyrządzając absolutnie żadnej szkody w kwestii funkcjonalności. Z ciekawostek to żółta śrubka ze zdjęcia jest z materiału niemagnetycznego bo zaraz obok jest kompas. Jak ajfony robiłem to miałem osobne miejsca na poszczególne śrubki.

Reply to
AlexY

Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:n2rm85$7qm$ snipped-for-privacy@dont-email.me...

Tak a propos - nokia C6-00. Po 4 latach uzywania - stan ogolnie dobry, tylko wytarlo sie karbowanie na przelaczniku sluzacym do odblokowywania. ("slide to unlock").

No i jest klopot. Kiepski plastik, dobry plastik, czy celowo taki plastik ?

Thu, 26 Nov 2015 22:56:39 -0800 (PST), w snipped-for-privacy@googlegroups.com, Budyń snipped-for-privacy@riders.pl napisał(-a):

Akurat przeciążenie można określić na podstawie badań zwłok, jest to dosyć dobrze udokumentowane co przy jakim przeciążenie się dzieje.

Reply to
radekp

Użytkownik J.F. napisał:

Nie znam tego sprzętu, ale w przyszłości może pomóc ustrzec się przed taką sytuacją namaczanie, pumeks, krem do rąk i takie tam... :-D Pozdrawiam.

Reply to
Michał Czarkowski

Mity ludzie tworzą a sundaymany się podniecają swoimi "teoriami".

Każdy szanujący się naprawiacz elektroniki uważa aby przy montażu używać odpowiednich śrubek w odpowiednich miejscach - do tego są różne sposoby, najczęściej wystarczy wydrukować sobie wygląd telefonu po zdjęciu obudowy i przykleić dwustronną taśmą klejącą jedną dużą warstwę. Wtedy odkładasz śrubki na obrazek, tam skąd je wykręciłeś.

Reply to
Pszemol

Pani Joanna straszy - ubezpieczenie od uszkodzeń mechanicznych lub zalania wypłaca odszkodowania zgodnie z oczekiwaniami... Ale nie o tym mówimy, prawda? Mówimy o przedłużanej gwarancji. Nawet do tych zasad pani Joanna nie miała zastrzeżeń, prawda? A więc Twoja teoryjka leży i kwiczy.

Reply to
Pszemol

U nas w większoci nie ma czegoś takiego, nazwa to się potocznie przedłużoną "gwarancją“ ale formalnie jest to ubezpieczenie zew. firmy wciskane na siłę, które i tak bardzo często okazuje się trudne do uzyskania.

Reply to
Marek

Trzeba przeczytać OWU, tam jest wszystko czarno na białym. I wtedy podjąć decyzję czy warto dopłacić czy nie. Przy zmywarce ta dopłata to była 1zł przy kupnie a naprawili mi sprzęt pod koniec 5 roku użytkowania. Przy telefonach to jest 5zł miesięcznie w moim przypadku i nie dalej jak dwa tygodnie temu dla córki nowy smartfon odebrałem. 9 zł zapłaciłem i dzieciak ma nawet nowszy model jak ten poprzedni co się potłukł po ok roku użytkowania Zresztą wyżej podałem inne przykłady co mi naprawili/wymienili Żadnych większych problemów nie miałem. Mbank miał kiedyś fajną ofertę ubezpieczenia agd rtv ale jakiś czas temu się wycofali z tego. Teraz Sygma bank coś podobnego proponuje jeżeli dobrze kojarzę. Niekoniecznie trzeba korzystać z ofert "przedłużenia gwarancji" które proponują przy zakupie sprzętu

Reply to
Kris

W dniu wtorek, 1 grudnia 2015 11:00:53 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

Jak będzie zgodnie z OWU to wypłaca. Wyjścia nie maja za bardzo.

Gwarancje daje sprzedawca najczęściej

Tak jest najczęściej

Lodówka whirpol chyba- zaczęła wariować(w zamrażalniku minus 30 w części chłodniczej tez na minusie) po 8 miesiącach od zakupu bodajże Wizyta serwisanta i decyzja że wymieniają na nową. Za kilka dni przywieźli nową + w ramach przeprosin mogłem sobie wybrać z przekazanej mi listy dodatkowy sprzęt. Żona jakiegoś grilla wybrała- cena rynkowa coś pomiędzy 200-300zł

Właśnie nie. Nawet KNF ostrzegał że Tmobile proponuje swoim klientom usługę która pod ubezpieczenia podpada a zezwolenia na działalność ubezpieczeniowa nie maja. "Bezpieczne urzadzenie" wpisz w gogle to poczytasz

WEidocznie nie kązdy skoro do dzisiaj to w ofercie mają. Tylko na dzisiaj podobno to 10zł/miesięcznie kosztuje a w sierpniu 2014 5zł kosztowało Ten co siew potłukł to LG G2 mini teraz go juzx w ofercie nie mają to dali listę innych telefonów do wyboru. Córka jakiś kolejny model LG wybrała. Podobno lepszy;)

Ubezpieczycielowi pewnie się opłaca. Mnie jak do tej pory również;) Trzeba tylko uważać na szcsegoły w owu. w sieci znajdziesz opis że gość do warty potłuczonego smartfona zgłosił i nie wypłacili bo powiedział że się potknął i mu wypadł. A w owu jakiś zapis był że potknięcie się nie łapało. Gdyby powiedział ze mu wypadł z łapy normalnie to podobno by kasę dostał O znalazłem

jak zgłaszam roszczenie to najpierw owu dokładnie czytam żeby takie sytuacje uniknąć.

Reply to
Kris

W dniu wtorek, 1 grudnia 2015 11:00:53 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

Wiesz co? Żona ma też telefon z tą oferta. Od grudnia 2014 roku 5 zł miesięcznie dopłacamy za "bezpieczne urządzenie" Pewnie też się potłucze lada miesiąc;) żartuje oczywiście.

Reply to
Kris

Przecież dałem ten internetowy znaczek ";)" Może nie taki jak trzeba, bo słaby jestem z tych hieroglifów. Ale jak tak bronisz tego lanosa, to może rzeczywiście zajebista fura, nie wiem, nie miałem.

Reply to
robot