Latarka LED 90000 lumenów 1kW

Taka sobie przenośna

Jan Niezbędnik

Jan Niezbędnik pisze tak:

Let there be light and there was light :)

Zbliżamy się do możliwości pana B.

Reply to
PiteR

Jan Niezbędnik pisze:

Złe soczewki założył, za małe, z tych 2-ch pakietów też za długo nie poświeci.

Reply to
AlexY

AlexY pisze tak:

Wyobraźmy sobie za 50 lat, klęska żywiołowa, akcja ratownicza w nocy.

- panie premierze czy zamówić drona z diodą 1MW

:)

Reply to
PiteR

On Sun, 22 Nov 2015 14:50:18 +0100, PiteR napisał/a:

Premier T1000 - nie pomagamy ludziom, nie pamiętasz o tym T800? SNMSP :-)

Reply to
Bo(o)t manager

ale czad !:)

Niedawno tak kombinowałem, poeksperymentować z LED 100W czy więcej nawet. TO już wiem, co można zrobić z tego :)

Reply to
sundayman

Użytkownik "Jan Niezbędnik" napisał w wiadomości

Podoba mi sie, choc oczywiscie przenosnosc, a wiec i latarkowatosc taka sobie.

Ale ... on z tych 2 bateryjek naprawde 1kW wyciaga ?

J.F. pisze:

Tak, ale nie długo. widziałem filmik i relację z budowy modelarskiego silnika BLDC 11kW, zasilane trochę większym pakietem.

Reply to
AlexY

W dniu 2015-11-23 o 14:40, AlexY pisze:

Na pewno niedługo ;)

Przypomniał mi się film Goonies Spielberga, to zwiastun:

Też mu na niedługo starczyło zasilania.

Reply to
Adam