postarzanie nie poplaca

W dniu środa, 25 listopada 2015 23:42:56 UTC+1 użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:

No to ja pytam czy ktos to badał. Bo alternatywami sa - nie było uderzenia lub nie wystąpiło tak duze przeciążenie. Sledztwo było do d.. :)

czesciowo zgoda - ale czy jesli piszemy o "spisku" celowego postarzania to jestesmy od tego niedaleko - komu sie to opłaca, co na to politycy itd

b.

Reply to
Budyń

Może sobie poczytaj opinie klientów o tych ofertach, jaka jest praktyka i realna z nich korzyść.

Reply to
sundayman

W dniu czwartek, 26 listopada 2015 20:39:42 UTC+1 użytkownik sundayman napisał:

U mnie: zmywarka naprawion pod koniec 5 roku od zakupu tablet z potłuczonym wyświetlaczem wymieniony na nowy smartfon còrki j.w laptop lenovo(zgłosiłem problem z dyskiem twardym)- wymieniony na nowy(naprawa nieoplacalna)- tu jednak trochę walczyłem z serwisem jeszcze jakieś drobiazgi ale nie pamiętam Trzeba po prostu z tego korzystać.

Reply to
Kris

W dniu 2015-11-24 o 22:54, J.F. pisze:

A dlaczego akurat tyle ? Dzisiejsze produkty wytrzymują może połowę z tego. Rurki o ściankach jak żyletki, agresywne czynniki chłodnicze itd.

Reply to
PeJot

Nie było uderzenia, bo się samolot ślizgał po bagnie, do tego wszystkiego głową w dół, czytaj najbardziej delikatną stroną, która przy tym kącie i prędkości pięknie amortyzowała efekt przeciążenia. Puść kaczkę nad jeziorem to zamiast wpaść do wody dziwnie się będzie od niej odbijał, a to przecież niemożliwe, powinien tonąć! Ja się za to pytam co ten samolot robił na tym lotnisku, w tej mgle, 35 m zamiast 100m nad ziemią i czemu gdy automat darł mordę, ze coś jest nie tak nikt nie zwracał uwagi. Ale to polityka, co tam my wiemy. Antoś z polską armią odbiją wrak i wtedy profesor od parówek nam wyjaśni :/ Przem

Reply to
Przemek

W dniu czwartek, 26 listopada 2015 21:42:56 UTC+1 użytkownik Przemek napisał:

ok -to wtedy nie było 100g. Nadal raporty oficjalne do d.

antek twierdzi ze był wyzej - ja nie upieram sie mu wierzyc :)

zdaje sie ze przy ladowaniu ma prawo sie drzec.

b.

Reply to
Budyń

W dniu czwartek, 26 listopada 2015 21:37:50 UTC+1 użytkownik PeJot napisał:

czyli najnowsza technologia powoduje ze sprzety sa gorsze niz kiedys? Logicznie to sie nie klei. Ale jak najbardeziej klei sie marketinkg -technologia poszla na tyle do przodu ze mozna skonstruowac urzadzenie ktore sie zuzyje po precyzyjnie okreslonym czasie.

b.

Reply to
Budyń

Mówią o 100g? Jeśli tak, to 100g z jakim wektorem w stosunku do ziemi?

Ten antek, co spi^*&ł do PL jak się tylko dowiedział, ze coś się stało a był parę km od miejsca zdarzenia? Leciał meldować ruskom wykonanie zadania?* :/

To to było lądowanie czy próba obadania czy można lądować? I jak widzisz ziemię a automat się drze to zlewasz bo masz kontrolę nad tym co się dzieje, ale skoro ziemi nie widać, a on się nadal się drze to znaczy, że do ziemi jest mniej niż 100m, to + to że jej nie widać = spier*^)y a nie próbujemy rozpoznać bojem. Przem

*ja tylko pytam, a nie twierdzę :/
Reply to
Przemek

W dniu piątek, 27 listopada 2015 00:28:08 UTC+1 użytkownik Przemek napisał:

sobie zartujesz ze mówia o wektorach -napisali "powyżej 100g" i badanie odfajkowane.

mnie sie nie chce o szczegółach - bo g... wiemy i ty i ja, i ta cala panstwowa komisja. Tej to nawet wrak nie był potrzebny do badania katastrofy. Ja se moge z tobą zgodzic ze jedna z prawdopodobnych przyczyn był błąd pilota, byc moze wprowadzonych w błąd przez kontrolerow. Ale to jest gdybanie.

b.

Reply to
Budyń

W dniu 2015-11-27 o 07:56, Budyń pisze:

Mam prośbę... Idźcie sobie z tym gdzieś indziej, póki jeszcze jest w miarę przyjemnie. Jest tyle miejsc gdzie możecie o tym podyskutować...

Pozdrawiam

DD

Reply to
Dariusz Dorochowicz

W dniu piątek, 27 listopada 2015 08:27:20 UTC+1 użytkownik Dariusz Dorochowicz napisał:

ja nic nie mówie :) No to dobra -czego mam szukac uszkodzonego w moich padnietych zasilaczach usb? Jedynie co na oko widac ze kondensatory nie sa spuchniete. Zdarza sie cos typowego?

b.

Reply to
Budyń

Dobra, ale zauważ, że dyskutujemy całkiem przyjemnie. Ale fakt, sam temat jest rzygogenerujący. Pozdr :) P.

Reply to
Przemek

W dniu 2015-11-27 o 10:31, Przemek pisze:

No to właśnie napisałem: póki jeszcze tak jest. Bo nawet jeżeli tak się skończy, to będzie to jakiś precedens i będzie nieprzyjemnie później. A po co?

Pozdrawiam

DD

Reply to
Dariusz Dorochowicz

sundayman

FYI juz sa firmy ktore tna plastik, wymieniaja lozyska, spawaja i daja gwarancje, wszystko w cenie od 200 pln

mialem przyjemnosc skorzystac tydzien temu i zrobili to porzadnie wiec i adres dam dla potomnosci - wymianalozysk.pl

Reply to
m4rkiz

niespecjalnie, obecnie zlom cienki to ~25 groszy za kilogram

pralke *moze* przyjma za darmo - zespol pioracy jest najczesciej plastikowy, obciaznik stabilizujacy to 10-20kg betonu i cos z tym trzeba potem zrobic

jedyne co ma tam wartosc to 10kg obudowa i 0,6-1kg miedzi w silniku

Reply to
m4rkiz

bezdura

jak mi sie auto zepsuje to nie oddaje go za darmo na zlom tylko odstawiam do mechanika

dlatego ze mimo awarii bedzie nadal warte sporo pieniedzy

Reply to
m4rkiz

Użytkownik "sundayman" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:n2v273$deg$ snipped-for-privacy@node2.news.atman.pl...

vs