Magnesik

Mój czarny diabeł jak ma "odbicia" to biega od kuchni do balkonu wydając dźwięki jak z piekła. I pomimo tego, że ma już 5 lat gania swój ogon kręcąc się w kółko jak małe psy.

Dwa dni się męczyłem z tą gównianą siatką, bo już raz poszła zaraza do sąsiada przez balkon.

Reply to
Jakub Rakus

Jeśli o siatkach to mam w oknach na delikatnych drewnianych ramkach taką siatkę co się przy tynkowaniu daje. Zrobiona jest z ocynkowanego drutu chyba 0,7mm i ma sześciokątne oczka. Praktycznie jej nie widać bo za mala powierzchnia żeby autofokus w oczach zadziałał. Autofokus w aparacie tez jej nie widzi. Za to doskonale widzą ją różne ćmy i muchy bo stanowi dla nich barierę nie do przebycia.

Reply to
Zachariasz Dorożyński

W dniu środa, 16 lipca 2014 18:34:13 UTC+2 użytkownik sundayman napisał:

Ja mam taki model. Dwa dni po takim wypadzie nic nie mówi. Zawsze twierdziłem ze żona niemowa to skarb.

Reply to
Zachariasz Dorożyński

Już się pogubiłem. W tym wątku piszecie o nieułożonej żonie czy zwierzaku domowym?

Reply to
Mario

W dniu czwartek, 17 lipca 2014 00:01:41 UTC+2 użytkownik Mario napisał:

Oczywiście ze o kocie piszemy. Wszyscy dorośli faceci wiedzą że żona to najmniej atrakcyjny dodatek do pizdy.

Reply to
Zachariasz Dorożyński

W sumie to bardzo podobne tematy są

Reply to
sundayman

wszystko przez to, że nie ma slotu na kartę sd, żeby firmware podmienić... Znaczy nie - w sumie slot jest - tylko... jaka karta tam pasuje ?? :D

Reply to
sundayman

Użytkownik sundayman napisał:

Myślę że problem rozwiązałoby samo montowanie karty w slocie, tyle że odpowiednio często, jest taka ukryta funkcja sprawiająca że model staje się wtedy znacznie bardziej tolerancyjny, wzrasta dobroć czy cuś.. bo podmiana firmware'u.. niewykonalna raczej, pozostaje zastosowanie prawa łoma i respirator :)

Reply to
AlexY

Z charakteru chyba to samo. Dobrze że nie mam kota, bo bym pier... dostał :-D.

Reply to
konsul41

W dniu 2014-07-23 11:51, snipped-for-privacy@wp.pl pisze:

Nie znasz się. Kot Ci nie odpyskuje. Kot Cię nie wyrzuci z łóżka. O której byś godzinie wrócił do domu, zawsze Cię powita radośnie. A jak w nocy wstaniesz by coś wyjąć z lodówki, możesz liczyć na jego aprobatę i pomoc.

Reply to
Andrzej

Dnia Wed, 23 Jul 2014 13:43:23 +0200, Andrzej napisał(a):

A z tym to u kotow roznie bywa.

Dnia Wed, 16 Jul 2014 22:43:13 +0200, Jakub Rakus napisał(a):

Mało ambitnie. Kotka sąsiadki dwukrotnie złożyła mi niezapowiedzianą wizytę przeskakując z balkonu na balkon.

Reply to
badworm