jaki programator ?

On 07/09/2010 09:28 PM, sundayman wrote: [...]

Nie znam tych programatorów, więc nie mogę ani polecać, ani odradzać konkretnych modeli, ale jeśli chcesz mieć urządzenie uniwersalne, tzn. przenośne nie tylko z komputerem do którego jest podłączone, to przestrzegam przed wynalazkami podłączanymi pod LPT. Teraz już jest ciężko znaleźć nową płytę, która by miała port równoległy, a za kilka lat może on myć takim kuriozum jak dziś stacja dyskietek 5.25.

pzdr. j.

Reply to
Jacek Radzikowski

Za kilka lat równie dobrze USB może być kuriozum :) a póki co karty rozszerzeń z LPT maja się dobrze, choć drogo:) a i ISA nie zdechła na amen :)

Reply to
Padre

sundayman pisze:

Uprog to jedno wielkie gowno mialem to wiem, omijaj z daleka rksystem nie mozna sie doprosic o biblioteki a przejsciowki maja kosmiczne ceny jesli w ogole sa dostepne . Polecam Wellon'a

Reply to
zenek

Nie kombinować tylko kupić coś z oferty Microchipa. W czasach programowania w układzie (ICSP) programatory uniwersalne to jakiś zabytek.

Reply to
Account
Reply to
identifikator: 20040501

W dniu 2010-07-10 03:28, sundayman pisze:

Witam, mam taki na zbyciu. Miałem pilną robotę i musiałem parę kości szybko zaprogramować. Teraz leży i się kurzy. Bardzo chętnie się go pozbędę, aby przynajmniej trochę kasy odzyskać.

Jeżeli jesteś zainteresowany pisz: TGron_at_tlen_kropka_pl

Tomek G.

Reply to
Tomekg