do znaj±cych siê na sysytemach alarmowych w samochodach

Witajcie. Ja znów z zapytaniem. W samochodzie mam alarm do którego pod³±czony jest sterownik centralnego zamka oraz centralka czujek ruchu. Normalnie centralny powinien zamykaæ siê (oprócz pilota) spod drzwi kierowcy - mój tak nie mia³. Postanowi³em to naprawiæ. Okaza³o siê ¿e przewód prowadz±cy do zamka kierowcy jest od³±czony od reszty uk³adu z powodu urwanego przewodu doprowadzaj±cego masê. Pod³±czy³em masê, spi±³em ze sob± wtyczki i teraz mam co¶ takiego: otwieram centralny z pilota (jednocze¶nie rozbrajaj±c alarm), wk³adam kluczyk, przekrêcam w pozycjê "zap³on" a dioda sygnalizacyjna stan pracy alarmu zaczyna mrugaæ (3-4 mrugi na sec). Silnik normalnie siê uruchamia i niby jest OK. Ale jak zamknê centrala kluczykiem w zamku kierowcy siedz±c w ¶rodku (przez otwart± szybê) i przekrêcê stacyjkê w pozycjê "zap³on" dioda jest martwa - poza tym nadal wszystko jest OK. Alarm reaguje na otwarcie drzwi prawid³owo, czujki ruchu reaguj± (zreszt± jak odepnê ich centralkê to i tak siê nic nie zmienia). Ma kto¶ jakie¶ pomys³. Dla pocieszenia dodam i¿ alarm jest w samochodzie volvo i przez Volvo firmowany. Do centralki nie mogê siê dogrzebaæ, bo tak j± schowali, ¿e muszê ca³y kokpit rozebraæ:(

móg³by mi kto¶ udzieliæ pomocy, bo na autoryzowany serwis nie bardzo mnie staæ...

pozdrawiam ...kropek...

Reply to
kropek