Abel-HDL i GAL22V10

Witam!

Ostatnio ucze się programowania GALi w ABEL-HDL zawartym w pakiecie ispLever LAttice'a. Mam problem ze zdefiniowaniem termów dla globalnego asynchronicznego resetu, np. zdefiniuje pin następująco :

RES pin 7 ; P1 pin 14 istype 'reg_d;

a następnie chcę podłączyc asynchroniczny reset do przerzutnika

P1.AR = RES;

Kompilacja konczy się komunikatem :

Syntax Error 1207: In "pal4.abl":Illegal use of Reset/Preset for signal P1_I1.

Podobnie jest jak dam definicje pinu następującą:

P1 pin 14 istype 'reg_d,invert;

lub nawet

P1 pin 14 istype 'reg';

Ktoś wie moze dlaczego tak jest? W PALASMie tworzylo się NODE

NODE 1 RES COMB

a następnie

RES.RSTF = RESET i dziala. Tutaj jednak cos nie chce dzialac z nodami.

Jezeli ktoś wie o co chodzi, proszę o pomoc. Pozdrawiam Artur

Reply to
frog

Ja juz nie pamietam - ale czy architektura 22V10 to dopuszcza zeby reset podac pin 7 ? Enentualnie czy gdzies negacji nie trzeba dac ?

Tak, jest linia asynchronicznego resetu i synchronicznego presetu na której mozna zbudowac term-a. Na razie po prostu wypale bezposrednio odpowiedniego fuse'a a dalej bede myslal potem. Dzieki sliczne Artur

Reply to
frog