Skakig Panasonic TX-32PK3 tv.

Hej

Har fått problem med min Panasonic TX-32PK3 Tv den senaste tiden.

Bilden är något skakig i horizontal ledd. Dvs bilden ser ut som den skakar
upp och ner.
Man ser det nästan bara på fasta bilder, såsom Texttv och program textning.

Är det vanligt att en tv på lite mer än ett år börjar bli dålig i bilden.
Vad kan vara felet?
Är det lönt att lämna in den på garantin, om OnOff (där jag köpt den) inte
hittar något fel så får man
betala hela undersökningen med frakt m.m. Ganska tråkigt.

Jag använder bara tvn med via scart kontakterna, Satellit mottagare och DVD
spelare. Vet inte
om jag ha samma fenomen via en vanlig antenn, men det förmodar jag.

Tack på förhand
Björn

Re: Skakig Panasonic TX-32PK3 tv.

Har du garanti kvar är det enklast att lämna tillbaka den. Det ska
inte kosta nånting.
/ janne

Site Timeline