Psion Organiser II

Jag har fått tag  en sådan innehållande ett seviceprogram för
installation och felsökning på ett styrsystem. Jag undrar om det går att
kopiera mjukvaran på denna?Den är bestyckad med 2 st DATAPAK moduler där
jag antar att soften ligger. Om nu detta är möjligt kan jag överföra
soften till en annan PSION på nåt sett? Alla tips motages med stor
tacksamhet!

Btw så har jag för mig sen FIDO tiden att Björn Felten var något av guru
på dessa maskiner. Jag tror mig sett honom här på news  någon grupp, så
  om någon har hans mail så tar jag gärna emot denna!

Re: Psion Organiser II

Satt det inte vanliga jäkla 27cxxx eprommar
i dom,  när man väl tittade efter...

/TE

Re: Psion Organiser II

Jag har också en PSION med specialmjukvara i som jag inte fattar ett jota av,
dels för att jag inte har passwordet, dels för att det troligen ska vara nån
speciell hårdvara kopplad till den, och jag har sökt lite info om den helt
utan resultat.. hittar du nåt matnyttigt så.. :)

Bara du inte drar hit honnom så.. *rysa* det fanns två personer på fidonet
jag verkligen inte gillade, felten och LBL..

Site Timeline