programkort till boxer

Finns det tillförlitliga programkort till boxer nu när det verkar bli
förändringar? Jag skulle vilja ha tag i ett kort som uppdaterar sig
själv!

Re: programkort till boxer
Japp, det finns kort som fungerar mycket bra.
Kolla med boxer på www.boxer.se så ska de
kunna hjälpa dig.

/Jon

Re: programkort till boxer
Om du menar piratkort så har jag förmig att dom kommer att gå
över till samma system som bl.a. ComHem använder (Conax via
viaccess, ojmr) och än, drygt ett halvår efter att comhem gått
över så finns det inga (iaf billiga) piratkort tillgängliga.

Men det finns ALLTID tillförlitliga programkort till 'just
nu' tillgängliga programdistubitörer (orginalkort).