Problem med Tv3 analog.

C4%r det fler E4%n jag som har problem med Tv3 analog (D2Mac)?
Min bild vE4%xlar mellan rF6%tt/grF6%n/blE5%tt...
Vet inte om det E4%r mottagaren som sjunger pE5% sista versen
eller om det E4%r utsE4%ndningen som E4%r dE5%lig...

--20%

// Tony

Re: Problem med Tv3 analog.

Är det fler än jag som har problem med Tv3 analog (D2Mac)?
Min bild växlar mellan rött/grön/blått...
Vet inte om det är mottagaren som sjunger på sista versen
eller om det är utsändningen som är dålig...

--

// Tony

Kan lugna dig ,sitter med comhem och har samma sak här ,,säkerligen
Re: Problem med Tv3 analog.

sitter  med comhem (i kalmar) har oxå samma problem,
det är även problem med ztv (inte fullt lika mycke som tv3)