Philips Tv

Hej !
Jag har en Philips tv 27CE3590 som bilden på höger och vänster sidor
har blivit svart.      )bild(
Hoppas att ni kan hjälpa mig att laga den. Med vänliga hälsningar
snipped-for-privacy@telia.com

Re: Philips Tv

> [...]
| har blivit svart.      )bild(
| Hoppas att ni kan hjälpa mig att laga den. Med vänliga hälsningar

Folktv:n , 3590.
Dom här brukar man få slå sönder med slägga . Trots mitt påstående finns det
massvis med feltips hos LeifLine
http://w1.455.telia.com/~u45521195/Tv/PhilipsTv.htm .

Chassit heter CP110 , och felet heter Öst/Väst-fel.
/Morgan

Re: Philips Tv

Tack Morgan , du alltid hjälper folk med dina kunskaper . Tusen tack.

Site Timeline