Panasonic VL2320-1HF

Någon som vet om Panasonics uppladdningsbara Li-batt/ack VL2320-1HF (eller
eventuell ekvivalent av annat fabrikat) går att få tag på här i landet?
("Googling" har inte gett något, och ELFA har det tyvärr inte...)

/ mw

Re: Panasonic VL2320-1HF

Kolla med batterilagret.se

Re: Panasonic VL2320-1HF

Tack för tipset.
Hittade inget på deras sajt, men har mailat och frågat.

/ mw

Re: Panasonic VL2320-1HF

Thomas Nord detektor har detekterat att aliasmissbrukaren Thomas Nord använde
aliaset

Just nu har Thomas Nord 969 olika alias,
nedan följer de 20 senaste.

Varje gång Thomas Nord använder ett nytt alias postas den kompletta aliaslistan
till grupperna alt.nuke.thomas-nord, se.prat.diverse och sci.cryonics
Mer information om aliasmissbrukaren Thomas Nord finns i Thomas Nord FAQ på
http://groups.google.com/groups?selm=nrrfdug15hk9f2qr50ilp0rgo73kg5fkua%404ax.com

Läs även de detaljer om Thomas Nord som finns på:
http://groups.google.com/groups?selm=XAE0XBGT36578.9189930556%40anonymous.poster

Re: Panasonic VL2320-1HF

Men va' f-n...!!
Hur i h-vete har *jag* hamnat på den där listan?

Någon som vet vad det är för kretin(er) som är ansvarig(a) för den här
irriterande - och uppenbarligen felaktiga - "Thomas Nord-detektorn"???

/ mw

Re: Panasonic VL2320-1HF

Du får väl ta och byta signatur.

Re: Panasonic VL2320-1HF

Jo, det är väl enklast, men en viss stridslust finns - trots att man närmar sig
"de 50"... :-)
Men, men... Frågan är bara om det är "mw" eller individual:s rekommenderade
"dead-end"-mailadress som triggar... Gissar på det sistnämnda, men dyker skiten
upp igen så byter jag bägge.

/ mw

Re: Panasonic VL2320-1HF

tja, egentligen skulle man leta upp i gamla newsarkiv och se vem
som startade TN-detektorn och hela kampanjen - har för mig att
det var ganska tydliga spår i början med respekterad usernetscribent
som eldade på, och, ja, det spårade ur, och idag är det bara
TN-detektorn som är kvar...

Med inläggen i allt glesare takt som verkar vara generell tendens
justnu, så är det väl snart bara spöken och gengångare ala TN-detektorn
som skakar i dörrarna och skramlar i kedjorna i våra svenska möten, och
så dom 2 tokarna i radioamatörmötet som tjattrar på förståss...
- det har blivit lite _väl_ lungt dom sista 3-4 månaderna - eller
inbillar jag mig ???

/TE

Re: Panasonic VL2320-1HF

Det följer den normala trenden för årstiden dock. Men Usenet har varit
på avtagande rätt länge. Det enda som ökar är porrdistributionen...
vilket är rätt förskräckligt eftersom jag inte kan tänka mig ett mer
ineffektivt medium att distribuera binärer än news...