Bläckpatroner till Dell-skrivare

Det är svårt att hitta bläckpatroner till Dells skrivare fast troligen
är de av ett annat fabrikat om man öppnar huven. Någon som vet? Vore
bra om man kunde handla patroner hos Clas O i stället för Dells
orimligt dyra original

Re: Bläckpatroner till Dell-skrivare
DELL:s skrivare E4%r vE4%l resultatet av ett mycket nE4%ra samarbete med =
LexmarK? SE5% har det E5%tminstone skrivits i en del artiklar nE4%r dom =
bF6%rjade fF6%ra "sina" skrivare ett tag sen...
LH

Re: Bläckpatroner till Dell-skrivare

har det åtminstone skrivits i en del artiklar när dom började föra "sina"
skrivare ett tag sen...

och givetvis för att säkra inkomsterna så är patronerna för dellskrivare
inkompatibla med dom övriga lexmarkmodellerna.

Själv skuller jag nog köpa mig en annan skrivare
med mer lättåtkommlig och mindre orimligt prissatta
bläckpatroner.

bläck som kostar 20000:-/litern anser jag
som orimligt prissatt...

speciellt i HP:s och Lexmarks fall med högteknologiska
skrivarmunstycken som håller minst 4 - 8 ggr den medskickade
volymen...