går det här att göra?

Hej! Funderar om det går att på något vis koppla ihop en joystick med
vanlig gameportkontakt och pedaler från en microsnoff usb ratt så man får
joystick med roderpedaler så flygspelen blir mer verklighetstrogna?
Tänkte prova att fråga här först istället för att som vanligt ta fram
lödkolven och experimentera, det kanske kan finnas nån som vet, eller?

--
Using M2, Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/m2 /

Re: går det här att göra?

varför inte en sådan där fjärrstyrd strömbrytare, sen är det bara till att
fästa fjärrkontrollen på dammsugarhantaget
dom kostar inte många hundralappar nuförtiden

Re: går det här att göra?

fel post , skulle vara under centraldamsugare

Re: går det här att göra?
Hej hannu jag missade tyvärr ditt svar på min fråga:
[...]

lödkolven och experimentera, det kanske kan finnas nån som vet, eller? Om
du pallar kanske du kan ta det igen?
Har experimenterat lite men det funkade inget vidare, men det verkar inte
blivit nån skada.

--
Using M2, Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/m2 /

Site Timeline