OT: Drivrutins cd Sharp AJ-6010

Hej

Har kommit över en begagnad multimaskin (skrivare/skanner/kopiator) som heter Sharp AJ-6010. Tyvärr var cd'n med drivrutinerna defekt så jag kan inte installera den. Har sökt på nätet men hittar bara drivisar till skrivardelen i den. Inte till USB anslutningen. Kan det finnas nån som har en liknande som kan tänka sig att bränna av sitt ex och skicka mig en kopia? Naturligtvis betalar jag alla kostnader!

Mvh Rick

Reply to
Rick Ekman

Har du testat drivrutinerna som finns här:

Olof Lagerkvist
ICQ: 724451
Web page: http://here.is/olof
Reply to
Olof Lagerkvist

Ja den innehåller tyvärr inte drivrutinerna för USB anslutningen, utan enbart den drivrutin som ska läggas in efter att man lagt in drivrutinen för USB anslutningen.

Rick

Reply to
Rick Ekman

Har mailat en driv till dig Hör gärna av dig om den funkar , eller inte...

Johan W

"Rick Ekman" skrev i meddelandet news:dfl3d.103740$ snipped-for-privacy@newsc.telia.net...

som

kan

Inte

för

Reply to
Johan

Hej Johan!

Tyvärr är win2000.zip i princip dom samma som finns på Sharps egen hemsida, alltså dom saknar drivrutinerna till USB anslutningen. Vad jag måste ha är drivrutiner som bland annat innehåller en fil som heter SCUSUSB.INF, för där finns drivisarna för USB anslutningen.

Rick "Johan" skrev i meddelandet news: snipped-for-privacy@uni-berlin.de...

Rick Ekman