OT: Drivrutins cd Sharp AJ-6010

Hej

Har kommit över en begagnad multimaskin (skrivare/skanner/kopiator) som
heter Sharp AJ-6010. Tyvärr var cd'n med drivrutinerna defekt så jag kan
inte installera den.
Har sökt på nätet men hittar bara drivisar till skrivardelen i den. Inte
till USB anslutningen.
Kan det finnas nån som har en liknande som kan tänka sig att bränna av sitt
ex och skicka mig en kopia? Naturligtvis betalar jag alla kostnader!

Mvh
Rick

Re: OT: Drivrutins cd Sharp AJ-6010

Har du testat drivrutinerna som finns här:
http://www.sharp.se/produkter/filer.asp?id94%2&omrade=DRIVERS-AJ&kat=7&hkat=0

--
Olof Lagerkvist
ICQ: 724451
Re: OT: Drivrutins cd Sharp AJ-6010

http://www.sharp.se/produkter/filer.asp?id94%2&omrade=DRIVERS-AJ&kat=7&hkat=0

Ja den innehåller tyvärr inte drivrutinerna för USB anslutningen, utan
enbart den drivrutin som ska läggas in efter att man lagt in drivrutinen för
USB anslutningen.

Rick

Re: OT: Drivrutins cd Sharp AJ-6010
Har mailat en driv till dig
Hör gärna av dig om den funkar , eller inte...

Johan W

som
kan
Inte
http://www.sharp.se/produkter/filer.asp?id94%2&omrade=DRIVERS-AJ&kat=7&hkat=0
för

Re: OT: Drivrutins cd Sharp AJ-6010
Hej Johan!

Tyvärr är win2000.zip i princip dom samma som finns på Sharps egen hemsida,
alltså dom saknar drivrutinerna till USB anslutningen. Vad jag måste ha är
drivrutiner som bland annat innehåller en fil som heter SCUSUSB.INF, för där
finns drivisarna för USB anslutningen.

Rick
http://www.sharp.se/produkter/filer.asp?id94%2&omrade=DRIVERS-AJ&kat=7&hkat=0