JVC CH-X400 CD-Växlare

Jag söker en JVC CH-X400 CD-Växlare, den får gärna vara trasig i mekaniken bara elektroniken är okej i den, min elektronik har fått sig en smäll och vill inte längre och helst skulle jag vilja bara byta själva kretskortet/en.

Jag kan betala ganska bra (seriösa priser gäller) och eventuellt hämta om det ligger i närheten av min bostad (norra Dalarna)

Annars om någon kan hjälpa mig med värdena på dessa komponenter i densamma så skulle jag vara evigt tacksam och skicka nått trevligt till den personen som hjälper mig att lösa det hela.

d101 r108 q101

Reply to
Mats