Köpes: Nokia Datakabel DAU-9P

Nån som har en sån gammal j*vel? Gärna nånstans i göteborgstrakten?
(ursäkta att jag postar här... men 'pryltorg' verkar inte ge nåt och
jag börjar bli lite desperat)

Re: Köpes: Nokia Datakabel DAU-9P

Hmm, är det den kabeln som fungerar till 5110, 6150 & co? I så fall har
jag två sådana hemma i Borås. (Med reservation för att det kan ta någon
dag att hitta dom eftersom jag inte använt dom på väldigt länge.)

--
Olof Lagerkvist
ICQ: 724451

Jupp.

Hysta ett inlägg om du finner dem, jag kan definitivt ge ett par
hundralappar. Eller ännu hellre prylar för ett par hundralappar
eftersom jag behöver ett momskvitto på _nånting_ :)

Re: Köpes: Nokia Datakabel DAU-9P
On 17 Aug 2004 00:01:04 -0700, in swnet.teknik.elektronik,

Hittade ni nån sladd?

Annars kanske Nr120 på
http://www.nymax.nu/catsearch.asp?mode=Datakablar&mcmode=Nokia
kan vara samma?

--
May all spammers die in horrible pains!

Re: Köpes: Nokia Datakabel DAU-9P

Jag tror mer på nr 674, men jag mailade dem och frågade. Tackar mjukast för
tipset!

Re: Köpes: Nokia Datakabel DAU-9P

tipset!

Om det fortfarande är intressant (nu var det ju ett tag sedan), men om
du inte redan har hittat någon så hittade jag de två kablar jag har
idag... Den ena heter Mobile Action MA-7620 och den andra är lite mera
anonym, det står bara NKI 6110/5110. Skicka mig ett mail om du
fortfarande är intresserad av kablarna, min mailadress/telefonnr m m
finns längst ner på min hemsida.

--
Olof Lagerkvist
ICQ: 724451