hur man kommer in i service läge på en Luxor 180 9128 "colorama 36"

hejsan

Jag har en 36" widescreen TV från -94 tror jag , den funkar bra
förutom att bilden slår igenom lite grann längst upp i Vänstra hörnet,
det blinkar som hela tiden där , ganska irreternade helst vid mörka
bilder så syns dessa linjer extra tydligt ... Det jag skulle vilja
göra är att justera upp bilden bara några millimetrar så skulle dessa
sträck försvinna .. Finns det något enkelt sätt att göra detta ??

Finns det alternativet i Någon sorts service meny eller är det något
trim pott man ska juster detta på ??

Tack i förhand // Tommy

Re: hur man kommer in i service läge på en Luxor 180 9128 "colorama 36"
Det går ex att flytta bilden i höjdled eller öka bilden i vertikalled
från servicemenyn. Jag känner inte igen din modell. Heter den Colorama
36?
Janne

Re: hur man kommer in i service läge på en Luxor 180 9128 "colorama 36"
Jo på instruktions boken så står det Luxor 180 9128
Sen på TV står det colorama 36 ...

Site Timeline