Def.Boxer Sagem ITD4410

Den startar ej men på displayen står det "INIT".Det kan ev. vara
fel på mjukvaran,söker därför filen för laddning via serieporten
på datorn.
Känner någon till detta felsympton?

Re: Def.Boxer Sagem ITD4410

Prova att ringa deras kundtjänst 0550-85486.
/Morgan

Re: Def.Boxer Sagem ITD4410

Dom har inte support på denna.Och dom får inte lämna
ut mjukvaran för Sagem.Det är monopol.Och eftersom
detta system bara finns i Sverige är det svårt
att få hjälp.

> [...]

| ut mjukvaran för Sagem.Det är monopol.Och eftersom
| detta system bara finns i Sverige är det svårt

Fan säger du?
Det är ju Sagem:s helpdesk.

Att dom inte lämnar ut mjukvara förstår jag , men dom bör ju
tala om ifall du kan lösa det själv m.h.a. reset eller ifall den måste in på
service.

/Morgan

Re: Def.Boxer Sagem ITD4410

Låt dom välja på en KO-anmälan eller pengarna tillbaks..

Site Timeline