wsparcie polskich elit

no nie no teraz to już przegrałem totalnie, ciekawi mnie w jaką to wiedzę wyposażeni zostaną nasi lokalni europejscy liderzy, żeby współobsługiwać sprzęt wojskowy lokowany u nas przez sojuszników europy?

chętnie bym podyskutował jak postawy europy tzw. zieloni wybierają kompetentnych do realizowanych przez siebie tzw. misji...

dobra wrzucę pytanie do dyskusji:

czy do eu-służb zatrudniają postawy o odpowiednim poziomie debilizmu?

szukając materiałów na moją stronę trafiłem na takiego euro-komandosa

to jest kur... niesprawiedliwe, dlaczego powskie chuje mają łatwo, a reszta ma trudno, żeby nie powiedzieć bardzo trudno...

Oni gry robia?

Reply to
Zenek Kapelinder

robią to oni co najwyżej wielkie śmierdzące g... zwłaszcza lubią pod siebie...

pojawił się taki problem, że elitom popis/eu od czasu przełomu wmawiano, że tylko oni są ekspertami (pisałem już przykłady geniuszu ich intelektu)... a tu się okazało, że pisowscy frajerzy też potrafią... i się zrobił problem, którego nie wiadomo jak ugryźć... taka żaba (taki euro-dżołk)...

W dniu 2017-05-03 o 19:11, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:

Może dlatego, że nie chcą utrzymywać popier....nych lewaków, którzy o każdą pierdołę pytają grupy, a za swoją tępotę obwiniają tuska.

Reply to
Uzytkownik

wiesz, nie robię z tego tajemnicy, że na politechnice warszawskiej najpilniej strzeżoną tajemnicą były ideały wspólnej wolnej europy...

mógłbyś mi pomóc je odtworzyć, już co prawda "za późno!" (że zacytuję), ale tak z ciekawości to bym poznał...

W dniu 2017-05-06 o 23:50, w systemie siła 'POPIS/EU pisze:

Ale to cie przerasta jak unia.

Reply to
Uzytkownik

W dniu 06.05.2017 o 23:35, Uzytkownik pisze:

Drogi pizdowaty Uzytkowniku, przestań z łaski swojej odpisywać na posty swojego upośledzonego kolegi. Cała społeczność newsgroups będzie ci wdzięczna.

Z harcerskim pozdrowieniem

Reply to
Kaczin

W dniu 2017-05-07 o 01:09, Kaczin pisze:

Na wieki wieków idź w pizdu tępaku i sam nie odpisuj.

Z pozdrowieniami chuj chuj się bujaj.

Reply to
Uzytkownik

o ja cię kręce jakiś kaczin się zesrał i to w moim wątku?

może Ktoś przekleić wydalinę grantobiorcy kaczina, bo jakoś serwer usunął...