Re: Prosty "pinger"

Podsumowując: trzeba wykombinować malutką płytkę z RTC, włączającą

> zasilanie całej reszty (np. gotowej płytki Ethernut czy kto tam co > innego lubi) i wyłączającą zasilanie na żądanie procka (np. przez > interfejs SPI czy I2C, którym i tak trzeba zagadać z RTC aby ustawić > kolejny alarm np. za godzinę).

Twoja koncepcja całkowicie mnie przekonała, faktycznie nie problem w poborze pradu przez procesor a prąd zre KAŻDY układ ethernetowy z racji nadawania. I ten "budzik" RTC załatwia tę sprawę i to dobra koncepcja. Zastosowanie gotowego modułu serwera nieco "kłóci się" z koncepcją urządzenia typu "pilot", trudno upakowac będzie taka płytkę w obudowie "porecznej". Moja zaszłości z dziedziny elektroniki zakończyły się na etapie starego dosowego orcada i teraz cięzko bedzie zaczynac od początku. Problem w tym że moze ktoś kto posiada odpowiednią wiedzę, mozliwości, sprzęt i oprogramowanie na podstawie Twoich wskazówek mógłby dołaczyć sie do projektu w konkretnych już sprawach a więc schemat i na podstawie tego PCB. Na razie mam : zapał :-), kilka sztuk ENC, pic16f688, pic 16f887 i pic18f97j60, mógłbym też sfinansowac płytki prototypowe i jak tylko potrafię i mogę włączyć swą pracę.

pozdrawiam AK

Reply to
File_mon