używał ktoś coś

Użytkownik "Sebastian Biały" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:lpbn3k$lv8$ snipped-for-privacy@node2.news.atman.pl...

Otóż to - niezaprzeczalna i nie do przebicia przez cyfrę zaleta analogu - natychmiastowość przekazu! Z bardzo dawna, mając jeszcze czarnobiałego Topaza, pamiętam krótki przekaz z TV - sztuczne ognie, nie pamiętam, co to za okazja, w każdym razie, tak się złożyło, że jednocześnie widziałem i przekaz, i ognie na żywo z okna. Były idealnie synchroniczne. Jak zaczęło być cyfrowo, to już nie było tak fajnego wrażenia, że coś się obserwuje naprawdę na żywo...

Reply to
ACMM-033

Użytkownik ACMM-033 napisał:

Tylko że ten ficzer nie ma praktycznego uzasadnienia.

Reply to
AlexY

Dnia Sun, 6 Jul 2014 17:13:41 +0200, ACMM-033 napisał(a):

Tez nie calkiem, bo satelity, bo jakies pudelka z tasma mogly byc.

Tylko ze prawie wszyscy telewidzowie nie mieli tego pokazu za oknem i g* ich obchodzilo czy to jest sekunde czy minute pozniej.

Narzekalem tylko na jedno - za czasow monopolu TVP mozna bylo zegarek telegazeta regulowac. Teraz to cholera wie ..

Użytkownik "AlexY" snipped-for-privacy@irc.pl napisał w wiadomości news:lpc086$7sq$ snipped-for-privacy@dont-email.me... ...

Tylko, że ten "..." przepraszam, co?? Nie znam takiego słowa w języku polskim...

Reply to
ACMM-033

Użytkownik ACMM-033 napisał:

wysil się

Reply to
AlexY

Dnia Sun, 6 Jul 2014 20:38:26 +0200, ACMM-033 napisał(a):

No bo go nie bylo. A teraz jest :)

A kto dziś zegarek jeszcze nosi jak czas masz w smartfonie?

Reply to
Pszemol

Pan Pszemol napisał:

Sławomir Nowak. Ale chyba przestanie, bo z tego tylko same kłopoty.

Użytkownik "J.F." <jfox snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:146jod1cx17t1$. snipped-for-privacy@40tude.net...

Nie można mieć wszystkiego. Ale rad bym mieć opóźnienia jak najmniejsze, czyli po prostu wynikające nie więej, niż z czasu propagacji, oraz z przemian na mieszaczach analogowych (zgadzam się na ich cyfrowe sterowanie, byle ta cyfrowość nie ingerowałąq w sygnał).

Przecież wiem. Ale np. jakby np. odstrzelili jakiegoś chuja... wróć, pierwszego sekretarza na wiecu pierwszomajowym, to jednak wolałbym wiedzieć prędzej, niż później... A tak u mnie, na kilka możliwości odbioru jakiejś stacji, na każdej mam inne opóźnienie. I tak, jak oglądając film, jest mi to ściśle powiewające, tak w przekazach na żywo chciałbym, aby był naprawdę na żywo. Inaczej było by to niezbyt uczciwe. Załóżmy, że leciała by msza w TV, ksiądz by na ekranie powiedział "W imię Ojca i Syna, i Ducha Świętego, amen", ja pokornie macham łapkami, a tam w rzeczywistości było by już dawno po "Idźcie, ofiara spełniona" - i wychodzi, że łapkami macham w pusto, bo tam już się rozchodzą :P Dobra, nie będę z tego strzelać, po prostu przyjemniej mieć poczucie, że coś-tam robi się razem, razem w czymś (niekoniecznie w Mszy Świętej) uczestniczy. Artysta coś śpiewa, jestem fanem, on mówi "klaszczemy". Klaszczę, a tu kolejny utwór :P OK, przeboleję to, nic mi nie będzie :)))

No widzisz pan, jednak... :) CHolera wie, jaką drogą poszedł i ile po drodze "zarobił"...

Reply to
ACMM-033

Użytkownik "AlexY" snipped-for-privacy@irc.pl napisał w wiadomości news:lpc8em$24b$ snipped-for-privacy@dont-email.me...

"Ficzer" - to nie jest polskie słowo, wysil się ty. I zastąp je polskim odpowiednikiem.

Reply to
ACMM-033

Użytkownik "J.F." <jfox snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:195ykjqgaou4n$. snipped-for-privacy@40tude.net...

Dowód proszę... Dla mnie to megachwast językowy.

Reply to
ACMM-033

Użytkownik "ACMM-033" snipped-for-privacy@interia.pl napisał w wiadomości news:lphg0t$u0i$ snipped-for-privacy@node1.news.atman.pl...

BTW - coby rozjaśnić - słowo ostatnimi laty ogromnie nadużywane, jako zastępnik, za z pewnością istniejące słowo polskie. Ponieważ prawie każdy używa tego w innym znaczeniu (choć nie wykluczam, że zbliżonym) raczej mało zgodnym ze słownikowym, upewniam się u "nadawcy", "co poeta miał na myśli". Argument "wysil się" jest więc nietrafionym. Jestem przeciwny zachwaszczaniu naszego języka obcymi wtrętami. Ale tak łatwiej, co poradzę? Wysilę się, jeśli będę mieć podstawę ku temu. A nie mam, przepraszam za pardon. I nikogo nie chciałem urazić.

Reply to
ACMM-033

Użytkownik "ACMM-033" napisał w wiadomości Użytkownik "J.F." <jfox snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

Komputera uzywasz ? Na niusy piszesz ? :-)

Użytkownik ACMM-033 napisał:

Nie, zmuś mnie, nie znasz go? Czy może inaczej, zdanie które napisałem jest dla Ciebie niezrozumiałe? Masz jakąś misję od polonistki?

Reply to
AlexY

Użytkownik ACMM-033 napisał:

Nic, to Twój problem.

Mnie nie uraziłeś, od jakiegoś czasu zlewam ciepłym moczem dziwne wymagania innych.

Reply to
AlexY

Użytkownik ACMM-033 napisał:

Dowód sam zacytowałeś.

Reply to
AlexY

Użytkownik "J.F." <jfox snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:53bc6b3c$0$2148$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl...

Jakie to ma znaczenie?

Reply to
ACMM-033

Użytkownik "ACMM-033" napisał Użytkownik "J.F." <jfox snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

Dwa chwasty. Przeciwko ktorym jakos nie protestuje.

Mają nawet specjalne słowa na określanie swoich nadludzkich umiejętności. Np. "aquadextrous: The ability to be able to turn bath taps on and off with both feet."

:-)

Pozdrawiam, Piotr

Reply to
Piotr Wyderski

W prognozie pogody mówią jednak o ciśnieniu w hektopaskalach, a nie w atmosferach. :-)

Pozdrawiam, Piotr

Reply to
Piotr Wyderski