Re: Woda w benzynie - jak wykry??

Użytkownik "DJ" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> grup dyskusyjnych:i12tof$ snipped-for-privacy@news.dialog.net.pl... > > > pewnie POCH > > a nie prościej zrobić? > > Acha, to POCH nie są zlikwidowane jeszcze? Miały być. Tzn. miały być > likwidowane.

Że jak? Gdzieś Ty takie bzdury słyszał? Mają się całkiem nieźle i wciąż się rozwijają. Ostatnie kilka lat (nie mam dostępu do danych <2004 r., ale przypuszczam że też źle nie było) kończą ze znacznym dodatnim wynikiem finansowym, więc skąd pomysł żeby likwidować? Kulczyk ich kupił, tak swoją drogą.

Reply to
shg

Użytkownik "shg" snipped-for-privacy@gmail.com napisał w wiadomości grup dyskusyjnych: snipped-for-privacy@b35g2000yqi.googlegroups.com...

A... to rozumiem... czyli PR nastawiony na zbicie ceny dotarł do mnie.

Reply to
slawek

Zagladam raz na rok na ich strone. Znajduja sobie lepsze produkty - coraz mniej prostych odczynnikow w ich ofercie, coraz glebiej trzeba po nie siegac.

Wladze polskie i unijne powoli wykoncza i chemie w kraju.