Poszukuję manuala do płyty głównej Acorp 6lx87 ver. 1.5, gdyby kotś miał takową i podesłał mi na snipped-for-privacy@interia.pl to byłbym dozgonnie wdzięczny. Googla już przemaglowałem, tak BTW.

Pozdrawiam Huzar

Reply to
Huzar

Użytkownik "Huzar" napisał :

chyba słabo szukałeś, tak BTW:

:-)

Pozdro Analyzer

p na końcu adresu jest plik "6LX87-M.zip",

Huzar napisał(a):

Lsg

Analyzer napisał(a):

Dzięki wielkie, chyba faktycznie coś słabo szukałem. Tylko dlaczego na stronie Acorpa search wywalał mi "not found" ?? ciekawe...

Reply to
Huzar

Użytkownik "Huzar" napisał:

a to dlatego, że zapewne użyłeś "search-product" a trza było "search-download" ale mniejsza o to, najważniejsze, ze masz co chciałeś :-)

Pozdro Analyzer

Analyzer napisał(a):

wiesz... nadal nie jestem zadowolony :-/ Jest co prawda napisane, ze płyta posiada USB, ale piny rozpisane nie są :( Ciekawe, czy mogę założyć, że są standardowo ustawione... Muszę poszukać czegoś, czego nie będę żałował jak szlag go trafi ;-)

Reply to
Huzar