Naprawa płyty głównej notebbok

Witam

Posypała się płyta głowna od Notebooka ARISTO 8800. (Wymieniany był RAM i po tej akcji się nie pdnosi teraz notebook). Kto w polsce zajmuje sie naprawą takich rzeczy?

Pozdrawiam Pozi

Reply to
Pozi

Pewnie Karen (ale zdziercy za samą _błędną_ diagnozę wzieli ponad 80 zl), w efekcie komputer naprawili mi w Poznaniu, na ulicy Winogrady (numer koło

60). Niestety nie pamiętam nazwy firmy, bo zasiałem gdzieś wizytówkę.

pozdr

Dino

Reply to
Dino

On Mon, 24 Nov 2003 16:32:40 +0100, "Dino" <din0@[WYTNIJTO]gazeta.pl>

Aristo zajmuje sie w Polsce wroclawski Comes

Ale mowiac szczerze nie sa duzo tansi. I naprawa tego notebooka bedzie polegala na wymianie tej plyty. Innymi slowy - wywal go, albo sprzedaj na czesci [ekran sprawny, bateria polowicznie].

Poprzednia rodzina cierpiala na wyskoczenie procesora z gniazda - moze i tu trzeba zlacza sprawdzic ?