Kondensatory do płyty głównej

Witam serdecznie. Na płycie głównej mam do wymiany kilka kondensatorów. Z tego, co widzę (słabo się na tym znam) padły tylko kondensatory firmy GSC, 1000 mikroF, 6.3V. Ich rozmiar to: 15mm wysokości, 12mm średnicy.

Teraz muszę kupić coś na podmianę: myślę o zakupie z Allegro

1000uF 6.3V 105'C (SERIA FC) Opis: KONDENSATOR ELEKTROLITYCZNY 1000uF6V3 105'C (LOW IMPEDANCE) PRODUCENT PANASONIC SYMBOL PRODUCENTA EEUFC0J102 DATA PRODUKCJI 2005 ROZMIAR 10X12.5 PB FREE

Czy to będzie pasować? Jeżeli nie, to może mi ktoś polecić stronę i dokładny kod towaru, jaki powinienem kupić ? (ok. 6sztuk, pewnie w blistrach x10 sztuk będą...).

Dziękuję z góry,

Reply to
DooMiniK

nada sie

Reply to
Krzysiek

a ja bym dodał do wątku proste pytanie: a dlaczego kondziory na płytach puchnął i wybuchają?

Reply to
identyfikator: 20040501

"DooMiniK" <"bachus20[WYTNIJ]"@poczta.wp.pl> schrieb

Straszny grubas jak na 1000u.

hej

Reply to
mw158979

mw158979 zapodał(a):

Patrzyłem, tylko w jednym miejscu może być problem ze zmieszczeniem, ale będzie to polegać tylko na tym, że nie będzie bezp. do płyty przylegać, tylko będzie odstawać o jakiś 1mm od laminatu...

Reply to
DooMiniK

Użytkownik "DooMiniK" <"bachus20[WYTNIJ]"@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości news:ealesu$8d5$ snipped-for-privacy@atena.e-wro.net...

A znasz powiedzenie że jak się mówi A to się mówi później B?? Ja bym wymienił już wszystkie kondziorki bo napewno są już napuchnięte

Reply to
Jarek

Jarek napisał(a):

[...]

Pewnie też tak zrobię, jednak te 2200 (inna firma) są praktycznie idealne. Najpierw wymienie wszystkie 1000mikroF, jak będzie płyta działać to resztę ;)

Reply to
DooMiniK

Krzysiek napisał(a):

Ja bym dał "Low ESR" a nie Low Impedance

G.B.

Reply to
Grzegorz Brzęczyszczykiewicz

Użytkownik "DooMiniK" <"bachus20[WYTNIJ]"@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości news:ean4ks$9b6$ snipped-for-privacy@atena.e-wro.net...

A wiesz że to nie głupia taktyka działania?? :-)

Reply to
Jarek

Jarek napisał(a):

... i tak już będzie wesoło, bo płyta jeszcze czasem działa a ja wychodze z założenia: "nie ruszaj kupy, bo zacznie śmierdzieć" ;)

Reply to
DooMiniK

Ja lutowałem kondensatory po wyciągnięciu pamięci i procka ( po co ryzykować) , najlepiej wymień wszystkie na raz , szkoda roboty z wymianą na raty. Ja wymieniłem tylko napuchniete i za rok miałem robotę z następnymi.

Reply to
Irek_K