Płyta główna - problem

Zakupiłem nową płytę Gigabyta i procesor celerona ,stara była SONO(polski shit) i tu mam problem, przykreciłem wszystko, podłaczyłem kable, wsadziłem procka i nic, nie działa, po załączeniu przyciskiem w obudowie świecą sie obie diody, ale dysk twardy stoi. Co może być problemem.Płyta jest bezzworkowa. Co to może być??

Dzieki i pozdro

Reply to
Jarek Karwacki

Jarek snipped-for-privacy@pl.misc.elektronika napisał:

Wymieniłeś polski 'shit' na tajwański shit ;)

BTW. Skoro kupiłeś nową to nie powinno być problemu z gwarancją przecież..

Reply to
=?

Użytkownik "Jarek Karwacki" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:bsf7d.327994$ snipped-for-privacy@news.chello.at...

Hmmm, z tego co piszesz wnioskuję, że zasilacz się nie włącza, bo inaczej dysk zacząłby się przynajmniej kręcić... Sprawdź poprawność podłączenia zasilacza do płyty.

Pozdro

Versor

Reply to
Versor

Dnia Fri, 1 Oct 2004 18:50:01 +0200, Versor <ibpk_usun_antyspam@to_tez_usun_icpnet.pl> napisał:

Niekoniecznie. Mój dysk nie wstaje jesli ma włożoną odwrotnie taśmę (możliwe w przypadku wtyków bez klucza).

zdrówka, Mikołaj

Użytkownik "x" snipped-for-privacy@x.x napisał w wiadomości news:opse7cdivohiazq2@s4n8d1...

Dokladnie opisane obajwy wskazuja na odwrotnie dolaczona lub przesunieta tasme! W Polsce nie produkuje sie plyt glownych

Reply to
futu

Ponoc sie produkuje. Jacys koreanczycy w Wolowie..

Desperaci ale czy patologia moze byc norma? oczywiscie poza swiatem Polskiej polityki...

Reply to
futu

Chyba że kupił coś co komuś wcześniej spadło z ciężarówki na zakręcie :)

Adam

Reply to
ammpp

...nie Koreanczycy tylko Talibowie i nie w Wolowie tylko w Klewkach pod Olsztynem....... ...a moze to nie o plyty glowne chodzilo.....

:))))

Reply to
Bartek

Użytkownik futu napisał:

Produkuje się (albo przynajmniej produkowano bo info już dość stare):

pozdrawiam Piotr

Reply to
Piotr Dulik

Użytkownik "Piotr Dulik" snipped-for-privacy@poczta.fm napisał w wiadomości news:cjltsb$29g$ snipped-for-privacy@opal.futuro.pl...

A ja myslałem, że cały czas mowa o płytach wiórowych ... ;)))))))))) Włodek

To raczej nie jest zasilacz. Mam podobny problem. Myszka i klawiatura mi sie swieci i dioda na płycie glownej tez. Podłączone mam wszystko napewno dobrze bo na kompie sie troche znam... Podejrzewam (przynajmniej w moim przypadku) ze to moze być coś z bios-em.

Reply to
neverhoof

Myszka, klawiatura, dioda na płycie i karta sieciowa mogą być zasilane z +5VSB - i nie jest wymagany start głównego zasilacza.

Dnia nawritował :) <neverhoof> to:

No to bardzo możliwe że to bios (może nawet kość), sam miałem (i mam nadal) płytę z padniętym biosem (wprawdzie częściowo uszkodzona kość ,a dokłądnie to bootblock że tra było podmienić). Bo skoro jest zasilanie (obstawiam że zasilacz to klasy AT)

Reply to
Saper/nolin11