Płyta główna i diody

Witam Mam takie małe pytanko: czy ktoś z szanownych grupowiczów nie wie przypadkiem jakie jest maksymalne obciążenie prądowe wyjść na diody (hdd, power) płyty głównej? Mówiąc innymi słowami: Ile diód mogę podpiąć, żeby świeciły i żeby wszystko było ok? pozdrawiam i dzięki za info ulf

Reply to
ulF

myślę że za dużego to nie ma weż sobie zwykłego npn, połącz odpowiednio to i choinke pewnie oświetlisz :) (tak nawiasem dla maniaków - może z okazji swiąt cos takiego do kompa sprzedawać?)

Reply to
Tomasz

:-)))))))

No to pomysł jest: drzewko obwieszone starym ramem, procami i co tam jesczze z demobilu się znajdzie, jedna połówka oświetlenia miga w takt HDD, druga w takt Activity od LANu, a na szczycie nadziany aniołek z ledem Power" w... no w czyms tam ;-)

news.msh.sbs.de

Użytkownik "Tomasz" <tomasz snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:cc30ue$9kc$ snipped-for-privacy@news.lublin.pl...

tak tez myslamem.... :)

no mam zamiar wsadzic tam darlingtona (dokladniej mówiąc ULN2003) więc chyba nie powinno być problemów..

pomysł niezły :) Już to sobie wyobrażam "Skarbie skopiuj coś bo choinka przygasa" :)

Dzięki za info i pozdrowaxy

Reply to
ulF